Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7508
Data e postimit: 2020-12-22 19:31:14
Shikime: 6570
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 3

Titulli: Pabarazia Gjinore

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Autori: Petraq
Shkolla: Raqi Qirinxhi
Klasa: 12
Qyteti: Korce
E-mail: petro.kolvanii@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjate periudhes se regjimit komunist apo dhe para, pabarazia gjinore ka qene shume e madhe dhe gruaja nuk kishte asnje te drejte, ajo vetem urdherohej madje dhe nga djemte e vegjel sepse ashtu ishte e ndertuar shoqeria ne ate kohe, shoqeri patriarkale.Gruaja ne ate kohe qendronte vetem ne shtepi dhe burrit i takonte te punonte dhe te mbante shtepine, pra nga kjo mund te themi se gruaja nuk kishte asnje te drejte ekonomike, madje as te drejte te punonte. Pabarazia gjinore eshte hasur shume ne familjet veriore, ku dhe sot mund te themi se eshte ne nivel te larte, ndryshe nga pjesa tjeter e Shqiperise ku ky fenomen ka arritur ne nivele te uleta, per te mos thene qe po zhduket. Po cilat mund te jene shkaqet qe kane sjelle pabarazine gjinore? Nje nga shkaqet kryesore eshte sepse ishte shoqeri patriarkale, dhe burri ishte supervizor ndaj gruas. Vete shoqeria ishte ndertuar ne ate menyre dhe femra paragjykohej dhe shtypej shume. Nuk kishte asnje te drejte dhe paragjykohej. Jo se sot themi se nuk paragjykohet sepse ka raste, por ama ne nivel shume te ulet se vite me pare. Per uljen e nivelit te pabarazise gjinore sigurisht kane ndikuar dhe levizjet feministe qe jane bere neper bote por dhe ne Shqiperi, ku e para eshte Musine Kokalari me veprat e saj.
Megjithate per fat te mire ky fenomen po shkon drejt zhdukjes, dhe tani ne shoqerine e sotme mund te themi me plot goje se femra ka te drejta te barabarta me meshkujt thuajse per gjithcka, nisur nga puna, integrimi ne shoqeri etj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Petraq - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Pabarazia+Gjinore/7508


Vepra te ngjashme
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativis...
Roli i gruas ne sho...
Lloji: Ese vleresuese
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
cesht e bukura
Lloji: Ese pershkruese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.