Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3447
Data e postimit: 2014-12-14 12:09:32
Shikime: 5427
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: kushtuar babi tim ^_^

Lloji: Ese argumentuese
Tema: kushtuar babit tim ^_^
Autori: alesja
Shkolla: liri gero
Klasa: 9b
Qyteti: fier
E-mail: alesja.gjeci@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dhe dua me shume. Jane ato keshillat tua qe mua me acarojne totalisht ,por jan po ato keshilla qe sot me kane bere kjo qe jam,sme kan lene te gaboj dhe te marr nje drejtim jo te mire te jetes.
Je prindi qe nuk te ze gjumi ne darke pa menduar keshillat dhe fjalet qe do te me thuash mua ne mengjes e pa pare qe un jam mire.
Je ai qe mundohesh te me kuptosh e te pershtatesh me moshen time ne menyre qe mos te kemi keqkuptime.
Ama je dhe ai i rrepti kur behet fjal per djem.Gjithmon me thua :
'' Ato sjan sic duken ,ato premtojn,largohen,lendojn.Jane te pakte ato qe te duan sic je dhe nuk te braktisin kurre.Ti tani u rrite por e vogla ime do mbetesh gjithmon keshtu qe sdua qe nje mashkull te lendoje te voglen time.''
Mua shpesh me acarojn kto fjalet per djemte pasi e kam nje te till ne krah por ba sic eshte ajo shprehja ''Pyll pa derra nuk ka'' dhe djemte nuk jan gjithe njesoj,disa bejn sic ti thua disa te tjere jo'' dhe un do te bej kujdes ne menyr qe mos gaboj.
Kalojm kete
Doja te thoja qe
Je prindi shembullor dhe pavaresisht cdo gjeje do te mbetesh MBRETI IM.
Te Dua Babi



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     alesja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/kushtuar+babi+tim+%5E_%5E/3447


Vepra te ngjashme
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa sh...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
leter babait
Lloji: Ese vleresuese
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...


Komentet e fundit!

Emri: Liza
Email: liza16@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur dhe njekohesisht prekese. Me pelqen shum marredhenia qe ke me babin tend, sa mir do te ishte ta perjetoja dhe un nje te tille por nuk mund ta gezoj kete fakt Urimet me te mira per ty
  Pergjigju

Emri: albina
Email: albina@me.com
Komenti: me pelqeu shume, eshte shume prekese dhe e bukur, tamam kushtuar babit (ha ha ha)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.