Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4394
Data e postimit: 2015-09-11 13:03:53
Shikime: 4150
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Mos ...

Lloji: Ese filozofike
Tema: Liria
Autori: N.Osmenaj
Shkolla: Dertliu
Klasa: 8
Qyteti: Fier
E-mail: kejsi.merkel@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e izoluar sa nuk po di me cka te bej.Jam si ne nje kamp,nuk dua me te qendroj ketu.Cdo gje qe shikoj e vesh me neverine time dhe gati cdo atom rreth meje duket si nje objekt i eger.Ajri qe po thith ne kete dhome nuk ka ndryshim nga ai i Gestapos ...mos me ler te cmendem ...thjesht dua te luaj ,te qesh un dua te jetoj e lumtur ,mos po kerkoj shume ?!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     N.Osmenaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Mos+.../4394


Vepra te ngjashme
love
Lloji: Pershkrim
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yj...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Ti
Lloji: Analize letrare
E di ku ndodhem tani? Nodhem aty ku të takova ty. Aty ku shkëlqimi yt ma mori mendjen, aty ku unë...
Disa momente mediti...
Lloji: Pershkrim
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e ...
Qesh
Lloji: Poezi lirike
Qesh Qesh se gjithmonë do të ndjehesh i ri Problemet do ti z...
Ti fat i jete time
Lloji: Hartim
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi em...
Ik
Lloji: Analize letrare
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi em...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
Ma mbaj Zemren
Lloji: Poezi kolone
po cmendem kam nje pikellim te thell ne sy ne zemer kam nje plage te madhe endrra ime u rrezua sh...
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...


Komentet e fundit!

Emri: xhesey
Email: xhes@hotmail.com
Komenti: cool
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.