Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6429
Data e postimit: 2018-06-10 13:48:12
Shikime: 2854
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Si atehere

Lloji: Leter
Tema: Ndjenja
Autori: Gerta
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: gerta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me embelsine e buzeqeshjes tende,e hipnotizuar nga shkelqimi i syve te tu.E kisha ushqyer,rritur brenda vetes kete ndjesi e askush nuk e dinte deri atehere kur u zbulua,dhe ta thane dhe ty ne vend qe te ta thoja vet.Por ateher ishim femije dhe nuk kuptonim.Me sikletosur ecja rruges kur te shihja,e zemra gati sa nuk me dilte nga kraharori.Doja te bertisja me te madhe e te ta thoja ty,une te dua cmendurisht,por ti asnjehere nuk e dite se un me te vertete te doja si askend dhe asgje tjeter.Tani as shoke nuk mund te ishim me, dhe kujtoj cdo cast qe kemi kaluar,ato grimca mund te them.Ti ike larg,dhe une nuk di asgje per ty,edhe pse i kam mu desite te mesoj cdo gje per ty,jan te tilla rrethana,ca mure te larta qe nuk me lejojne te bej ze.E sa here e sa here i bej pyetje vetes: a ke menduar ndonjeher te vetme per mua,po sikur te mendosh gjera te keqija,po sikur te te mos kem ardhur asnjeher ne mendimet e tua?! Cfare ben? Si kalon dhe me ke shoqerohesh, ku shkon cgare mendon,?kto sjane as cereku i pyetjeve qe ziejne ne koken time dhe qe me vrasin cdo dite e me shume.une po jetoj ketu por prap nuk me hiqesh nga mendja, une qaj por ti nuk e di.Ti nuk e di as se sa te dua.Dhe kjo me vret me shume se gjithcka tjeter,une thjesht doja qe ti ta dije se cfare mban zemra ime per ty, edhe pse mund te mos me duash,vetem ta dije.E ka kaluar kaq shume kohe qe kur nuk te kam pare.Malli me pervelon dhe kam frike.Them sikur vetem edhe njehere ne jeten time te te takoj.Ky eshte pengu im,deshira ime.Mbase sdo e kem mu desine prandaj kam frike,por une dua.Dua qofte e dhe njehere te shikoj syte e tu qe aq shume me ka marr malli.Edhe pse duket e pamundur, i lutem zotit te te takoj nje dite,my dio.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gerta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/+Si+atehere/6429


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Keng
Lloji: Poezi personale
Feeling feeling apo e ndjen ti aromen time ?feeling,zemra ime ka shum dyshimeeee. Isha une larg une...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Ditari Im
Lloji: Ese pershkruese
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shum...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Kujtime nga femijer...
Lloji: Ese filozofike
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.