Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4339
Data e postimit: 2015-05-28 19:01:32
Shikime: 4166
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Realitet apo trillim?

Lloji: Ese filozofike
Tema: jeta
Autori: alesia
Shkolla: sarina
Klasa: 12a
Qyteti: tirane
E-mail: emilybree410@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte te nje pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumevjecare . Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj . e trilluar por ndoshta me e vertete se realiteti ku jemi perhumbur. Te zhytyr ne monotonine e piset e vulgare te kesaj jete te rendomte qe sja dime kuptimin . E veshtire dhe me hapesira per te pasqyruar vuajtje , hidherime . E heshtur , e shemtuar , pa drite . Kjo jete po terheq pas vetes miliona njerez qe dashurohen me fasaden e saj genjeshtare . Ata jane te etur per bukurine qe i shfaqet ne sfondin e trilluar te jetes . nuk ngurojne te zhyten ne detin e zi qe duket i kalter ne siperfaqe nga rrezet verbuese te diellit te rreme . Ata zhgenjhen kur prekin thellesine e atij deti , dorezohen dhe kjo i ben ata me te dobet e me naiv . E zgjedhin vet ate qe i udheheq e ne fund ankohen per padrejtesite qe i jane kanosur te e ashtuquajtura jeta e tyre . Kjo eshte arsyeja pse njerezit humbin ne vetveten e tyre dhe deshira i mposht kundrejt arsyes .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     alesia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Realitet+apo+trillim%3F/4339


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Perpara pasqyres se...
Lloji: Ese filozofike
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para sy...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Pushimet ne Plazh A...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kaloj...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
deti i kujteses
Lloji: Ese shpjeguese
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujt...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.