Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3587
Data e postimit: 2015-01-14 22:03:37
Shikime: 8999
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: arsimi

Lloji: Ese informuese
Tema: reformat arsimore
Autori: ADRIAN MARDODAJ
Shkolla: Ibrahim Rugova
Klasa: x6
Qyteti: kamez
E-mail: adrianmardodaj@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO?
A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA?
A DO TE ISHTE ME E BUKUR CDO GJE APO JO?
CFARE KUPTIMI DO TE MERRTE JETA DHE VEPRIMTARITE E SAJ BOTERORE?
BOTA PA NJEREZ TE ARSIMUAR DO TE ISHTE SI NJE OPERACION I PAREALIZUESHEM.SHKOLLAT E PARA JANE HAPUR SHUME SHEKUJ ME PARE,DUKE BERE QE CDO GJE PERRETH NJERIUT TE MARRE NJE KUPTIM DOMETHENES.
ARSIMI JO VETEM QE ESHTE NJE NGA FUSHAT QE I PRIN SHOQERISE POR EDHE NDIKOHET FUQISHEM PREJ SAJ DHE NDRYSHIMEVE SHOQERORE.
ME ANE TE ARSIMIT NE ECIM ME KOHEN.ARSIMI SI NE CDO VEND TE BOTES,EDHE NE SHQIPERI PO ECEN PERPARA,GJITHNJE E ME SHUME DUKE NXJERRE NJEREZ ME SHUME VLERA E TE TALENTUAR .
SHQIPTARET JANE SHUME TE ETUR DHE KANE SHUME VULLNET PER NDRYSHIME PERPARUESE TE ARSIMIT NE SHQIPERI.GJITHNJE E ME SHUME PO NXIRREN NJEREZ TE TALENTUAR DHE TE ARSIMUAR NE FUSHA TE NDRYSHME .
CDO REFORME QE NDERMERRET NE ARSIM KA SI QELLIM ZHVILLIMIN E CDO VENDI DUKE I DHENE KUPTIM CDO GJEJE NE TOKE QE PERBEN BOTEN NE TERESI ,DUKE PLOTESUAR CDO NEVOJE TE NJERIUT DHE DUKE KRIJUAR KUSHTE TE MIRA EKONOMIKE .REFORMAT ARSIMORE NE VITET E FUNDIT KANE NDRYSHUAR SHUME E QELLIM ZHVILLIMIN DHE AKTIVIZIMIN E PLOTE SE MENDJES SE NXENESIT.
TASHME PO REALIZOHET NJE NDRYSHIM ARSIMOR I CILI KA SI QELLIM AKTIVIZIMIN E PLOTE TE MENDJES SE NXENESIT NE OREN E MESIMIT,DUKE BERE QE NE PERIUDHAT E MEVOVONSHME TE NXIRREN PERSONALITETE SHUME TE TALENTUARA DHE ME AFTESI TE PLOTA NE FUSHAT E TYRE .
POR NE LIDHJE ME REFORMAT ARSIMORE FLASIM EDHE PER NDERTIMIIN E SHKOLLAVE TE REJA TE CILAT PO SHTOHEN GJITHNJE E ME TEPER,DHE ZGJERIMI I TYRE DUKE BERE TE MUNDUR EDHE REALIZIMIN E AKTIVITETEVE TE TJERA ARGETUESE DHE SHPLODHESE PER NXENESIT SIC JANE : VRAPIMI , KERCIMI , LOJRA TE TJERA , ETJ. KETO REALIZOHEN ME ANE TE INVESTIME QE BEHEN NGA SHTETASIT OSE NGA SHTETAS TE VENDEVE TE NDRYSHME . ARSIMI ESHTE GJITHCKA NE JETEN TONE , ESHTE I JETES NE TOKE DHE PERFUNDIMI I GJITHKLAJE NE UNIVERS DHE NE BOTE .
POR LIND PYETJA : " A KA REFORMA TE CILAT DO TA PERMIRSONIN EDHE ME SHUME NIVELIN ARSIMORE DUKE NDIHMUAR DHE NE KETE MENYRE EDHE NXENSIT ?" .
JAM PLOTESISHT E SIGURT QE KA , DHE QE SE SHPEJTI EDHE KJO REFORME DO TE ARRIHET , POR NDIKIMI QE DO KETE AJO REFORME NE FUSHEN E ARSIMIT NGELET PER TY PARE DHE PER TU VLERESUAR .
NJE MESAZH QE DO JU JEPJA TE GJITHE NXENSVE QE LEXOJEN KETE "ESE" MBI REFORMAT ARSIMORE ESHTE :" KRIJONI PAVARSINE E JETES TUAJ DUKE U ARSIMUAR , SEPSE ARSIMI ESHTE REFORMA ME E MADHE QE MUND TE NDERMERNI NE JETEN TUAJ ".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ADRIAN MARDODAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/arsimi/3587


Vepra te ngjashme
Arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
ARSIMIMI
Lloji: Hartim
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshk...
ese
Lloji: Ese argumentuese
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve...
Problemet e sistemi...
Lloji: Ese argumentuese
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeri...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...


Komentet e fundit!

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: hahaha
Email: hah.haha@hotmail.com
Komenti: 17
  Pergjigju

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: po mos te ishte arsimi planeti do kishte mbet si ne kohet e lashta.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.