Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7917
Data e postimit: 2022-04-13 16:14:08
Shikime: 1661
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Bullizmi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bullizmi
Autori: Aaaa
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: Aaaa@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem verbal,psikologjik,dhe fizik. Ne fakt te gjithe me tallnin sepse rrija gjat gjithe kohes kot ulur aty ne karrike duke degjuar mesuesen kur e gjithe klasa bente zhurme.Sharje,Ofendime,por kishte dhe nga ata persona qe benin batuta per ty per te te ngrejtur humorin ty. Ky bullizem nuk me vinte vetem nga djemte por dhe nga vajzat qe nuk linin prapa dhe sharjet ose ofendimet. Në fakt ato ngacmoheshin vete qe te me nervozonin apo te prisnin ndonje sharje nga une. Une si njeri dukem nga hashte si luanesh dhe miqte keshtu me therrasin por nga brenda une jam shume e ndjeshme shume e embel sic do njeri qe ka komplekset e veta qe ka 2 une i bredshmi dhe i jashtmi e keshtu me rradhe. Por dua ti them nje gje te gjithe atyre qe bullizojne dhe bullizohen nga te tjeret: Ata qe bullizojne jane shume me poshte se sa ata qe bullizohen. Por te ndihmon edhe Zoti qe eshte lart dhe nuk ka nevoje qe ti tu kthehesh atyre me dicka me te rende. Pra njerzit qe te duan ne rast nevoje apo ndihme gjenden aty per ty!
INJORIMI eshte gjeja me e mire e atyre qe bullizojne per ata qe bullizohen!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aaaa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Bullizmi/7917


Vepra te ngjashme
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
mbro dhe shpeto
Lloji: Thirrje
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ish...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Djemte
Lloji: Pershkrim
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot...
Une
Lloji: Rrefenja
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.