Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4024
Data e postimit: 2015-03-19 16:52:56
Shikime: 3564
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: mbro dhe shpeto

Lloji: Thirrje
Tema: te mbrojme pa kushte
Autori: samanta myka
Shkolla: 9-vjecare xhafzotaj
Klasa: 8b
Qyteti: 4-rruget
E-mail: Sami@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te gjithe atehere te gjithe ne fshat do te vdesin.Vajza e frikesuar por trime arriti ta bente plakun te mire.Nje legjende thote qe kush e lexon kete pjese duhet te sillet mire me te gjithe,te ndihmoje te varferit,kafshet te gjithe pa perjashtim perndryshe pas 1 jave do te vdesi.Kam degjuar nje rast te tille dhe personi ka vdekur.Kete rast e kam degjuar une dhe kush e di sa te tjere e kane pesuar.Beni mire te me degjoni ose do te jeni nje viktime e rradhes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     samanta myka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/mbro+dhe+shpeto/4024


Vepra te ngjashme
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...
"Eshte lumturi e ma...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ...
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
kjo jam une
Lloji: Poezi kolone
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te je...
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...


Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: flm qe jep moral per shoqerine shqiptare
  Pergjigju

Emri: fatmira leshaj
Email: fatmiraleshaj_@yahoo.com
Komenti: Un per vete e besoj edhei mbroj te gjithe,si ty.
  Pergjigju
Emri: Samanta Myka
Email: Sami@hotmail.com
Komenti: Shm flm fatmira me behet shm qefi kur dikush e vlereson kete gje


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.