Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4130
Data e postimit: 2015-03-23 22:25:10
Shikime: 5118
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ecje ne erresire

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Frike nga deshtitmi
Autori: Freskida Berisha
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 12F
Qyteti: Tirane
E-mail: berishafreskida@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh. Ketu po mbreteron nje I ftohte i acarte, e per çudi askush nuk mundohet ta luftoje kete ftohte ,por ndoshta te gjithe e kan mendjen ta ngrohin shtepine e tyre e jo te gjithe ambientin. Vërtetë duket ide e cmendur kjo, e të ngrohurit të gjithë ambientit, por në qoftë se i pyet të gjithë, pergjigjja do të jetë e njejtë nga të gjithë, është në dorën e zotit. Sa të pafuqishme i kemi shpresat, jemi sikur elefanti në përrallen e bukur që i frikesohet një miushi simpatik, por ai harron se po ta bënte vetëm një hap para dhe do ta shnderronte ate të gjithin në lëng nga i cili përbëhet trupi i tij. Si duket gjërat që nuk i kemi provuar kurre na pushtojne shpirtin me frikën e dështimit. Ehhh dështimi! Një mit ende i pa kapërcyer që ka zene rrënjë në shpirtin tone. Gjithë ajo ushtri e ideve optimiste peson disfate vetem nga frika e deshtimit. Sa e urrej këtë gjendje. A duhet me doemos të ketë ndikime nga jashtë ta largojë këtë pengesë ?Si duket pesimizmi ka rolin më të mirë në këtë filmin tonë, i cili gjithmonë triumfon në fund të çdo episodi. Diçka duhet të ndryshojë, nuk mund ta lëme veten në këtë gjendje. Drita e cila deri dje ishte vetëm e imagjinuar tani ka filluar të jep ca shenja jete. Shkëndijat të cilat sa do që janë të vogla dallohen nga larg, sepse errësira është duke na qorruar. Brenda shpirtit shpresa është duke luajtur rol të madh në motivimin e ideve të cilat kanë filluar te behën me të guximshme, dhe kanë filluar të vetdijesohen se të vetme nuk mund të i`a dalin në asnjë menyrë. Nuk di asnjë hero të vertetë i cili ka bërë gjithçka i vetëm, pervec ata tek të cilët imagjinata e tepruar e autorit i ka bërë të pa prekshëm. Të ecurit para varet pikërisht nga kjo levizje që po ndodh brenda. Edhe atyre shkëndiave të drites kanë filluar të reflektohen tek disa pasyqyre të cilat janë duke luajtur rrol vendimtarë në jetgjatsinë e saj. Ahhh sa e dua një furnizimë të pa ndalshëm energjie. E di që një ditë do të vie, por shpresojë të mos jem i lodhur saqë errësiren e plotfuqishme që po ndodhë të mos e zevendesojë me atë të qepallave të syve të cilat do të jenë të lodhura saqë nuk do të jenë të interesuara për lluksin e drites, sepse besojnë në atë se ishte më mirë kur luftoja, se sa tani që kam fituar, ky zhgenjimë do të ishte vdekjeprurës, sepse arritja e asaj çfarë ke bërë me mund të madhë të të përdoret gabimishtë do të ishte baraz me humbjen. Me shpresën që drita e cila po na mungon do të na sjellë shumë të mira po e mbyllë këtë tekstë i cili është shumë pak i kuptueshëm në leximin e parë, sepse vetëm një njeri në gjendje të tillë siç po ndihem do t`a shpjegonte secilën fjali të cilën kam dashur të shprehë vetem një pikë të vogel nga vetja ime.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Freskida Berisha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ecje+ne+erresire/4130


Vepra te ngjashme

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...


Komentet e fundit!

Emri: Denisa
Email: yesyes1@yahoo.com
Komenti: Sa super :-)
  Pergjigju

Emri: queen
Email: besjanadrijajj@hotmail.com
Komenti: uaaaaauuuuuuuuuu srz ti e ke bere keteeee e mrekullueshmeeeeeee /y
  Pergjigju

Emri: queen
Email: besjanadrijajj@hotmail.com
Komenti: uaaaaauuuuuuuuuu srz ti e ke bere keteeee e mrekullueshmeeeeeee /y
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.