Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7025
Data e postimit: 2019-12-07 16:42:40
Shikime: 9150
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 2

Titulli: Ese

Lloji: Ese pershkruese
Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Autori: REA SERANLLARI
Shkolla: NOBEL
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: rearea@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete.
Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive zjarrin dhe per kete arsye u denua nga Zeusi ne malin e Kaukazit ku qendroi i lidhur dhe i vetem ne shkembin e Skithise per shume shekuj.
Zeusi i dergonte atje nje shqiponje e cila i hante melcine por perseri Prometeu nuk u dorezua e nuk u pendua per te mirat qe i solli njerezimit.
Zjarri simbolizonte ndricimin e mendjes njerezore dhe ishte prone vetem e hyjnive.
Prometeu ishte nje parashikues i zoti i cili kishte pare te ardhmen e te gjitheve dhe cdo veprim qe ai bente ishte i menduar mire. Edhe pse Zeusi dergonte shpesh here sherbetorin e tij te kercenonte Prometeun,ai tregohej gjithnje i vendosur per ta cuar deri ne fund synimin dhe premtimin qe i kishte dhene vetes.
Prometeu,simbol i vetesakrifikimit dhe i humanizmit mbeti nje hero i vetmuar dhe nuk pati kurre perkrahje sepse nese do te perkrahej ata do te kishin te njejtin fat si Prometeu.
Te gjithe ishin servile dhe perkrahes te Zeusit dhe padyshim ishte frika qe i bente te tille.
Edhe pse ky hero po vuante per momentin,ai e dinte se kjo sakrifice qe beri i vetem do te kujtohej nga njerezimi ne shekujt ne vazhdim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     REA SERANLLARI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ese/7025


Vepra te ngjashme
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Analize letrare
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i n...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mo...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Ese argumentuese
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar...
Prometeu heroi i ve...
Lloji: Ese argumentuese
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini ...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.