Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4414
Data e postimit: 2015-09-27 15:58:52
Shikime: 16276
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: TE DUA I DASHUR

Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashurin
Autori: edlira
Shkolla: niko
Klasa: 2A
Qyteti: oher
E-mail: edliralila@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xhelozin, ti erdhe atje dhe atëherë kur nuk e prisja, në ato kohë kur unë aq shumë i druhesha e i largohesha fatit tim. Nuk pata fuci de te largoj dhe pranova fatin dhe realitetin ateher I besova shprehjes RASTESIA ESHTE MBRET I BOTES, prej asaj kohe fillova te mesoj shumm per boten e njerezve, per boten e dashuris. Nuk e kam ditur se nje njeri do te bej kac ndryshime tek un, ti je nje njeri cudiberes per mua, dikur mundohesha de te mbaj larg vetes, kurse tash mundohem sa me afer vetes dhe sa me larg tjereve. Ti je ai ce me mesove jeten dhe me ndricove udhen time per te ecur, ti je ai ce nje koh ishe shoku im, kurse tash pjes e jetes tim.
Më mungon e tashmja që po jetoj.Çuditerisht pa logjike, por me te vertet me mungon dua te te kem pran vetes ne gjdo moment dhe ne gjdo hap ce une bej, por kjo eshte realiteti nuk kam zgjidhje.. S’e di a e ndjen shpirtin tim ?! S’e di c’mendim ke ti për mua kur them se shum te dua S’e di a me beson ti mua? S’e di c’do të ndodhë me ne të dy me duket ,Sikur kjo ender të ndalet një ditë S’e di a do të shoh me o drite? S’e di pa ty çdo bëj o yll, Pa ty kjo botë me duket një pyll, Pa ty kjo botë s’do këtë kuptim.E ndjej se shumë do të të dua Sa kohe që zemra do t’me punoje S’e di sa shumë do të zgjase kjo jetë S’di si do shkoje ne të vërtetë Por diçka di me siguri se te dua shumm dhe do jesh gjithmon ne zmr time dhe kurr nuk do te le vet pa mar parasysh cfar do te ndodh jeta im.
Tash jemi larg, ska gje me te kece se largesija zmr, Me mua dhe qielli qan nga mungesa jote zmr,  Bije shiu hiq pa ndal Me mua dhe qielli vajton. Loti lotin spo e pret, Me mua edhe dielli nuk rrezon. Me mua dhe yjet nuk vizullojn. Syte e mije jan verbuar,  Me mua as hena nuk ndriqon. Nuk e di si te ta them dhe ta shpegoj se sa te dua dhe sa me mungon mua shpresoj te jemi deri ne vdekje bashk, kjo eshte I dashur kjo bot eshte e merzitshme pa ty dhe pa zenkat, buzeqeshjet, grindjet tona por un nuk te le vet asnjeher se te dua dhe te besoj me shum se gjdo gje ce egziston ne tok zmr. Te dua shum RAMIZ...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     edlira - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/TE+DUA+I+DASHUR/4414


Vepra te ngjashme
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
🌹
Lloji: Poezi dashurie
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh ...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
"Nëna ime"
Lloji: Poezi dashurie
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her h...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
Fjysh..m
Lloji: Leter
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur...
Ditelindje
Lloji: Poezi personale
Ditelindje ...
IX-3
Lloji: Te tjera
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të ...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
shoqja ime e ngusht
Lloji: Leter
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te trego...
Shoqria
Lloji: Te tjera
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh e...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese


Komentet e fundit!

Emri: Dorajeti
Email: dorajeti-lendina@hotmail.com
Komenti: Ehm...... :)
  Pergjigju

Emri: 9.33
Email: 325gdfh@hotmail.com
Komenti: goodd, me pelqen jasht mase shum e bukur
  Pergjigju

Emri: lijana
Email: lijana@hotmail.com
Komenti: me ke len pa fjal
  Pergjigju

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!
  Pergjigju

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!
  Pergjigju
Emri: hana
Email: hanaa@hotmail.com
Komenti: kjo face eshte per tema te ndryshme, eshte edhe per dashuri, edhe askush nuk ka nevoj per keshilla

Emri: tuna
Email: tunaa@hotmail.com
Komenti: vertet kjo eshte nje face per gjdo lloj temash edhe pse jo edhe per dashuri, dhe ska pse de te njohin te tjeret, ketu askush nuk nihet mes veteti, kjo eshte nje face, per ese te ndryshme dhe jo per de te njoh te tjeret, nese dheshiron de te njohin shko e bisedo dhe komento ne rrjete tjera socijale.... edhe kjo eshte nje keshille...... eshte shum e bukur kjo ese me pelqen vazhdo keshtu zmr..


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.