Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5600
Data e postimit: 2017-02-18 13:41:52
Shikime: 16674
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Fjysh..m

Lloji: Leter
Tema: Gjysh...
Autori: Artiola Mehmeti
Shkolla: Ganimete Terbeshi
Klasa: 8
Qyteti: Ferizaj
E-mail: vebi.cali1234@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jetoja.Që 4 vite nuk kam qen pran teje,tani me kurr nuk do te kem afer sa me dhemb ky fakt.Zemra ime.eshte thyer ne mijra pjesë dhe asnjeher nuk do te behet siç ka çenë.Me mungon çdo dit e mëshumë me vjen te qaj qdo her kur e degjoj fjalen "gjysh" dua te therras perseri edhe pse e di qe nuk do te mundem kurr😭.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Artiola Mehmeti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Fjysh..m/5600


Vepra te ngjashme
Gjyshi Im
Lloji: Leter
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E...
Nena
Lloji: Poezi dashurie
Nen a e din sa kam vujtur per tu kur ne disa momente nuk ishe pran meje ti e di se pa ty nuk do i...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Ese shpjeguese
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera ...
nëna ime
Lloji: Poezi personale
Nëna ime dashur sa fort, te dua nuk mundem te tregoj, nga ajo dashuri poezin ty ta kushtoj. Sa...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...
Më mungon
Lloji: Rrefenja
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon ...
TE DUA I DASHUR
Lloji: Ese pershkruese
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndosh...
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Qfare ishe ti.. perse te deshta ty.. a ishe dashuria ime apo zjarri qe me djeg ne fellesi a ishe...
Motra ime
Lloji: Poezi personale
Te gjith me braktisen kur un u diagnostifikova me kancer por edhe pse te gjith me braktisen ti u ber...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.