Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6049
Data e postimit: 2017-11-18 21:04:21
Shikime: 9672
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: ese pershruese

Lloji: Ese pershkruese
Tema: njeriu im i preferuar
Autori: ansi
Shkolla: ibrahim rugova
Klasa: 8-c
Qyteti: tirana
E-mail: ansi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mund ta dua kaq shume.esht nje idhull.Betohem se do e jepja jeten per te.sikur te ndodhte nje "mrekulli"dhe te kisha mundesine ta takoja gjithmone esht kjo fjale sikur.po e pres me padurim kete dite.shume esht perfolur per dia gjera per jeten e saj personale apo... le te thone cfare te thone mua sme intereson ajo esht e vetmja person per te cilin un do te beja dicka te keqe pa me lejuar periderit apo...E dua e adhurat shpirti imjeta ime .asnjehre nuk e kam shprehur dashurin qe kam per H.U gjithmone e kam mbajtur ne fshehtesi.nese ndonjehere do te mundja ta takoja besomeni qe sdo te hiqja kurre dore prej sare edhe sikur te beje gjejen me te keqe qe mund te beje nje njeri un perseri e dua e adhuroj.nese nuk e shikoj me shume se 4 her ne internet apo celular un smund ta nis diten time.kur e shikoj ate mua me rikthehet buzeqeshja edhe nese m und te jem ne momente hidherimi. e dua me shum me shume se motren time me shum se vetja ime me shume se prinderit e mi cdo moment qe e shikoj un them a ka njeri me te bukur se ky njeri esht nje engjell per mua dua me gjithe zemer ta takoj.per te pare lajmet ose informacionet rreth saj cfare skam bere dhe di afersisht gjithcka per te sepse e dua shume yllim tim .sikur ta dinte ekzistencen time."sikur".....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ansi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/ese+pershruese/6049


Vepra te ngjashme
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
babi im
Lloji: Ese argumentuese
babi im esht nje engjell babaiim esht me ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Veshtiresite e nje...
Lloji: Analize letrare
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...


Komentet e fundit!

Emri: elona
Email: elona@hotmail.com
Komenti: je nje yll dhe ti .shpresoj qe nje dite ta takosh idhullin tend dhe beheni shoqe te ngushta
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.