Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5412
Data e postimit: 2016-11-18 21:48:23
Shikime: 5368
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Dhimbje

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ndjenja
Autori: orgeta
Shkolla: skenderbeu
Klasa: 9c
Qyteti: krume
E-mail: alvi.zoja123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mesuar te jetosh me te,e tanime s'te duket dhe aq e panjohur,por perseri sa here qe vjen,te shkaterron cdo here e me shume,ta copeton e ta ndan shpirtin ne dysh.Nje goditje qe te mbyt ne erresire,aty ku drita eshte e pakapshme,aty ku trupi dhe shpirti i njeriut fillon te ngrije dalengadale nga te ftohtit,aty ku ti je vetem,e syte te jane enjtur nga lotet,atehere kur edhe zeri humbet dhe te shteron fuqia per te bertitur.Jane ca pengesa,ato mure te larta qe nuk kapercehen e qe te kane prere rrugen ne te cilen ti po vazhdoje i lumtur.Eshte po kjo stuhi qe behet shkake qe s'te le te buzeqeshesh.Thone se ajo duhet kthyer ne force por ajo eshte e tmerrshme eshte DHIMBJE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     orgeta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dhimbje/5412


Vepra te ngjashme
hartim
Lloji: Hartim
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri....
te jetosh ne paqe
Lloji: Ese shpjeguese
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
Ate nate..
Lloji: Ese pershkruese
Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena ...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Koha
Lloji: Hartim
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? ...
'' Fjale ''
Lloji: Poezi dashurie
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje desht...
Perse?
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...
Perse?
Lloji: Poezi dramatike
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...
Perse?
Lloji: Poezi personale
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...


Komentet e fundit!

Emri: one1
Email: one1@outlook.com
Komenti: wow
  Pergjigju

Emri: zana hasani
Email: zana2004@argetohu.com
Komenti: e dashur shoqe kemi pasur dit te mira edhe dit te kqija kemi kaluar mir edhe keq te uroj ditlindjen edhe shum vite te lumtra me familje je shoqja ime e perzemert per ty nga zana hasani per ty olsa mehani
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.