Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6381
Data e postimit: 2018-04-19 16:12:58
Shikime: 8750
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 3

Titulli: te jetosh ne paqe

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: te jetosh ne paqe
Autori: kiara
Shkolla: ajet xhindole
Klasa: e 8
Qyteti: ste duhet
E-mail: kiara@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jetosh ne paqe

Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paqa eshte gezim, hare e lumturi por qe mungon shume ne keto vende. Te jesh ne paqe do te thote te mos kesh frike per te vazhduar ne tej. Pa mendoni sa bukur do te ishte sikur fjala lufte te mos ekzistonte dhe njerezit te ishin ne harmoni me njeri-tjetrin. Paqa eshte si nje lule e cila prishet nese fryne nje ere e lehte dhe zhduket nese bene nje stuhi. Ajo eshte nje dhurate te cilen ne ua bejme te tjereve. Paqa nuk mund te arrihet me force por vetem me te kuptuar. Nuk zgjidhet cdo gje me konflikte ose me luftra por me diskutime ku te gjithe mund te japin mendimin e tyre dhe ne fund te vendosit sic do shumica e jo si do ai qe eshte me i forte. Sic ka thene dhe nene tereza “Paqa fillon me nje buzeqeshje”.


Punuar nga: Kiara
bejini like dhe koment




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     kiara - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/te+jetosh+ne+paqe/6381


Vepra te ngjashme
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
cesht e bukura
Lloji: Ese pershkruese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...


Komentet e fundit!

Emri: estela myrta
Email: estelamyrta@gmail.com
Komenti: shume e djegur zemer duhet te vish ne fush krujet qe ta marresh vesh si rritet prasi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.