Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4704
Data e postimit: 2015-12-23 18:08:11
Shikime: 6017
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Dhuna ndaj nenave

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: nena
Autori: Klea
Shkolla: 31 Korriku
Klasa: 9-B
Qyteti: Burrel
E-mail: kleabarci@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena eshte drita e shtepise .Pa diell nuki ka lule,pa dashuri nuk ka lot, pa grua nuk ka dashuri por pa nene ska as poete e as heronj.Barku I heshtjes na a mbuluar te gjitheve por sot kjo heshtje do te m,baroje sepse duhet te mbaroje .
Gazi ne buze po flet per ju sot.Zemra e nenes eshte si nje lugine e thelle ne fun te se ciles do te gjeni butesi dhe falje .Ajo dore qe ka tundur djepin e cdokujt prej nesh a mund te lendohet?Ju lutem, o njerez ceshte kjo mizori.Fati yne I ardhshem eshte vepra we nens sone .Po si mund te bejme fat kur shohim dhune ndaj nenave tona .Kur cdo lot I saj hap nje vrime ne zemren tone .Kush eshte ai I pashpirt qe na plagosi trupin e nenes sone , qe na prishi thurjen e endrrave,ai qe na rrezoi?Bucit moj jete ,pse sme flet?
Per ju nena qe deri me sot keni lotuar ne do tua ndricojme jeten.Nuk do te jeni me te vetme.Do te jemi te gjitha bashke.E e gjitha kjo mizori do te perfundoje.Ju lutem nena bashkohuni per ti ndaluar keto lot,per ti sheruar keto plage.Mos qani se deri me sot jeni rrezuar ne jete por qeshni se sot do te ngriheni.Cdo dreq do te perfundoje. Se bashku do te jemi vete dielli hena, qielli ,e pamposhtja.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dhuna+ndaj+nenave/4704


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Poezi dashurie
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten,...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
Nena ime e shtrenjt...
Lloji: Ese argumentuese
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena es...
Nena gjeja me e sht...
Lloji: Hartim
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite q...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
nena
Lloji: Hartim
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me ...
nena
Lloji: Ese vleresuese
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ...
8 Marsi
Lloji: Analize letrare
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e ne...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te p...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...


Komentet e fundit!

Emri: Elda
Email: Hatixhed@hotmail.com
Komenti: Shummm bukur❤️dhe une kam kete talent👌.....
  Pergjigju

Emri: 0.0.0.
Email: aaa111@gmail.gr
Komenti:
  Pergjigju
Emri: klea
Email: kleabarci@gmail.com
Komenti:

Emri: ......
Email: ina.ina@hotmail.com
Komenti: ❤️❤️❤️❤️❤️ 😀😍😍😍👌🏻
  Pergjigju
Emri: klea
Email: kleabarci@gmail.com
Komenti:

Emri: anja
Email: anjakleo@hotmail.com
Komenti: flm se me ndihmove me detyrat e shteise hhhahhah sh sh e bkr
  Pergjigju
Emri: klea
Email: kleabarci@gmail.com
Komenti: Hahahaha skgj gezohem qe te ndihmova

Emri: ana
Email: anaaa@gmail.com
Komenti: sh e bkr
  Pergjigju
Emri: klea
Email: kleabarci@gmail.com
Komenti: sh flm


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.