Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7644
Data e postimit: 2021-03-31 20:04:23
Shikime: 3926
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Sakrifica

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me bazë të tij,obligimin,mungesën e lirisë.E cila zbatohet në forma nga më të ndryshme.

Ama njeriu,e gjen veten të obliguar ndaj familjes,me vetë dëshirën e tij.Sepse familja është ajo që i dhuron atij dashuri të paskajshme e pa kushte.Dhe i jep kuptimin jetës.Është e vetmja që i përafrohet hyjnores dhe energjisë së universit.Sepse mjedisi hyjnor dhe energja e universit mbështeten nga dashuria dhe mungesa e egoizmit.Prandaj,njeriu në rastet kur i cënohet familja,është i gatshëm të bëjë çdo gjë.Kjo gjë është e dallueshme te sakrificat e panumërta,madje edhe absurde që prindërit tanë bëjnë për fëmijët e tyre.

Duke u ndalur te vetja,pak më shumë se të tjerët,doja të shtoja se ende nuk jam bërë prind.Që do thotë se e kam të vështirë të flas mirë për sakrificat që një prind bën për fëmijën e tij.Ngaqë ende nuk e kam provuar.Ama mund të flas si vëlla.Sakrifica për mua është e pranueshme si një rrugë për të mbrojtur atë që dua,veten në aspektin shpirtërtor dhe për të mbrojtur jetën e brendshme.Të dyja janë komponentë për lidhjen e njeriut me hyjnoren dhe energjinë e universit.Sakrificat që do bëja unë për vëllezërit e mi, janë të shumta,pse jo dhe sakrifikimi i jetës fizike.

Ekziston një ndjenjë empatie,e cila më shtyn drejt sakrifikimit të vetes për vëllezërit.Ajo është kultivuar çdo ditë,në çdo moment.Ndjen se familja bëhen një pjesë e pandashme e vetes tënde.Ata me dashurinë e tyre,të japin gjithashtu dhe forcë e shpresë.Janë tuneli që ndriçojnë në tunelin e errët të frikës,vdekjes shpirtërore dhe absurdit.Kështu ne lipsemi të bëjmë sakrifica që të mbajmë këtë dritë të mrekullueshme ndezur.

Sakrifica,sado e hidhur të jetë,e sado e rëndë të peshojë në shpatullat tona,ajo do jetë e pranishme në formimin e karakterit të njeriut.Si rrugë për të ruajtur të pastrën,të bukurën,në këtë univers.Një jetë pa sakrifica dhe sprova nuk mund të përkufizohet si jetë.Por thjesht është një interval monoton dhe i pakuptimtë kohor



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Sakrifica/7644


Vepra te ngjashme
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...
Të jetosh përgjit...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Dashuria ndaj famil...
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Q...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
*Familja* ♥ ...
Lloji: Analize letrare
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin ...
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.