Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6570
Data e postimit: 2018-11-16 19:33:21
Shikime: 5734
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Ajo çfarë më bën të jem Unë

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Përshkrim rreth vetes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kevin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përballoj mjaft mirë vështirësitë që jeta më ka rezervuar.Sepse jam i durueshëm,këmbëngulës dhe i marr gjërat me sportivitet.Udhëhiqem në jetë nga parimi:Mbi veten të fitosh,fitorja më e madhe.Më pëlqen shumë të shoqërohem dhe të zë sa më shumë miq të rinj.Shpesh flas pa komplekse dhe i them gjërat troç.Respektoj çdokënd për virtytet dhe për karakterin e tij.Unë mësoj nga gabimet e së kaluarës.Jam person i qetë dhe iu mënjanohem zënkave e grindjeve.Unë jam një njeri që di të marr përgjegjësi përsipër,edhe pse ndonjëherë janë më të rënda nga ç'mund të përballoj.Emocionohem shpejt,ndonjëherë dhe pa ndonjë arsye të veçantë.Dështimin e të tjerëve nuk e shoh si suksesin tim.Jam njeri që qesh dhe kam sens humori.Gjithashtu jam modest dhe nuk më pëlqen të mburrem.Edhe pse mund të zhgënjehem dhe rrëzohem,unë shpresoj dhe gjej forcë për tu ngritur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Ajo+%C3%A7far%C3%AB+m%C3%AB+b%C3%ABn+t%C3%AB+jem+Un%C3%AB/6570


Vepra te ngjashme
Kush jam unë ?
Lloji: Tekst pershkrues
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy ...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale

Lloji: Analize letrare
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyet...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...
Evropa dhe ne
Lloji: Ese shpjeguese
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.