Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7389
Data e postimit: 2020-07-25 16:10:09
Shikime: 5256
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 0

Titulli: Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar.

Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Jeta
Autori: Ornela Sinan
Shkolla: Raqi Qirinxhi
Klasa: 12B
Qyteti: Korce
E-mail: ornelasinan@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar.

Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat por ata nuk e kuptojne se ata qe diten kur kane lindur kane marre dhuraten me te bukur, jeten.
Ndoshta ajo nuk mund te jete e perkryer ose me sakte nuk mund te jete gjithmone ashtu sic ne e duam por ajo eshte pjese e jona dhe ne duhet ta jetojme ate ashtu sic na serviret. Here jemi te lumtur e here jemi te trishtuar ,here mendojme se kemi arritur cdo synim e here biem pertoke,here qeshim e here qajme por asnjehere nuk duhet te fajesojme veten apo te mos e duam jeten, pasi jeta kjo eshte, nje det plot trazira e kur dielli lind atehere gjithcka merr tjeter ngjyre gjithcka qetesohet dhe I kthehet normalitetit. Ndonjehere merzitemi aq shume per situatat qe ne na ndodhin saqe e harrojme bukurine dhe rendesine e jetes,madje harrojme se gjithmone pas nje shiu del dhe nje diell dhe ky diell do te behet burim qe ne kopshtet tona te celin perseri lulet edhe me kengen e tyre harmonike zogjte do te cicerrojne perseri. Te gjithve na ndodh te merzitemi per nje deshire te parealizuar por harrojme qe ne bote ka me mijera femije qe nuk ju eshte realizuar asnje deshire. Madje ndonjehere acarohemi kur nuk hame dicka qe ne e pelqejme por harrojme perseri qe ka me mijera femije qe po vdesin urie.I kemi te gjitha kushtet e perseri ankohemi,bertasim e ulerasim me te madhe nderkohe qe dikush diku hesht kur e dhunojne ,e pra kta jemi ne deshirojme qe cdo gje te jete perfekte pa kaluar asnje situate merzie dhe deshperimi nderkohe qe ne derdhim nje pike lot per nje teke nje jetim,nje i uritur apo dikush qe dhunohet kerkon nje pike lumturi.E cfare ben ti? Asgje thjesht mundohesh te bindesh veten se nuk ke nje jete te bukur apo se cdo dite te jetes qe ti ke kaluar eshte kot,e ke shume gabim hiq cdo mendim qe ti e ke ngulitur ne mendjen tende mesohu te jesh empatik dhe te vendosesh veten ne vendin e te gjithe atyre qe jane te trishtuar vetem atehere do te mund te arrish te kuptosh se jetesa e cdo dite qofshin ato me diell re apo shi nuk jane asgje vecse jeta.
Jeta nuk eshte nje fushe me lule dhe ti duhet te nuhasesh cdo lule te kesaj fushe por jeta eshte plot peripeci ose e thene ndryshe jeta eshte nje lufte prandaj jeto cdo dite te saj sikur te ishte e fundit dhe me beso vetem atehere ke per ta kuptuar rendesine e saj madje kushdo qe do te te pyese se cfare eshte jeta ti do dish ti japesh nje pergjigje sepse atehere do mundesh ti rrefesh cdo moment qe ke jetuar. Jeto por pa u penduar shijo cdo moment sic te vjen por pa e tepruar por sido qe te vijne situatat ti perseri mos harro te jetosh dhe mbi te gjitha te falenderosh zotin dhe ata qe te dhane jete sepse fale tyre ti ke mundesi te marresh fryme!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ornela Sinan - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+shpjegues/Te+jetojme+cdo+dite%2Cqofte+ajo+me+diell%2Cme+re+ose+me+shi.+Vetem+keshtu+mund+te+rrefjme+se+kemi+jetuar./7389


Vepra te ngjashme
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e tre...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.