Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 361
Data e postimit: 2012-07-10 04:47:19
Shikime: 5269
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Mbroni visaret e kombit!

Lloji: Thirrje
Tema: Kombi
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije!
Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj!
Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje te cmuar qe kemi, pra identitetin (shqiptar) kombetar! Jemi nje grup i madh i qendrueshem njerezish qe gjithmone kemi qene nje popull paqedashe, me virtyte e cilesi per tu vleresuar! Jemi ne, ata qe perfaqesojme kete komb, me tiparet e simbolet e tij. Cdo njeri ka te drejten e nje kombesie.
Njeriu mund te fitoje shtetesine e vendit ku jeton, por kombesine asnjehere.
Himni i flamurit tone duhet respektuar e jo shkelur.
Ne jemi komb me kulture dhe si te tille duhet te sillemi! Duhet te dime qe ai ka unitet historik, gjuhesor e kulturor. Ky eshte vendi ku po rritemi e kemi lindur. Duhet te jemi krenare qe jemi shqiptare!
Por pa harruar ta mbrojme ate!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erimelda Karaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Mbroni+visaret+e+kombit%21/361


Vepra te ngjashme
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
shqiperia
Lloji: Poezi lirike
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flut...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
te drejat tona
Lloji: Ese shpjeguese
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic ...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...


Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ose me sakte , shqiperia eshte nje vend i rene ne humnere i cili nga goditjet apo tronditjet gjate rruges i kane sjelle fundin si shtet ku ky shtet me zor mund te riparohet.
  Pergjigju

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: aaaaaaaa disa fjali jane genjeshtra dhe ne nuk duhet te jemi krenare qe jemi shqipetare sepse shumica e gjerave qe kane ndodhur kane qene negative. kombi yne eshte i mbushur plot pisllek, me plot korrupsioniste, me plot hajdute, egoiste, kriminele e me shume e me shume gjera te tjera qe sdua ti permend se te iken truri. pa me thuaj per ca duhet te jemi ne krenare? mos valle per shqiperine e mbytur nga pislleku, nga korrupsionistet, genjeshtaret, hajdutet, prostitutat, egoistet, te pacipet qe enden rrugeve? po jo moj zemer jo se shqiperia eshte nje vend i mbytur ne borxhe, nje vend i mbytur nga cdo gje e keqe, prandaj qe une nuk jam fare krenare qe jam shqipetare apo per shqiperine. ky eshte mendimi im.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.