Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1723
Data e postimit: 2013-11-20 20:00:35
Shikime: 17718
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Familja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Familja
Autori: Jona Ago
Shkolla: Gjergj Kastrioti
Klasa: x
Qyteti: Durres
E-mail: jona-1998@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqeshje me vjen rishtazi e postuar ne zemer dhe e vulosur ne buzet e mija, do shkruaj per Familjen .
Sa dituri është e përmbledhur tek kjo fjalë! Sa dashuri e pa rreshtur! Në kohën tonë depresuese, ku të gjithë qahemi dhe ankohemi për kaq e kaq probleme do strukemi gjithmon diku per te mbeshtetur koken, dhe do gjejm gjithmon mbeshtetjen e pakushtezuar, forcen dhe motivacionin per ti ber balle cdo sfide dhe kete e gjem ne djepin e jetes, ne familje.
Qe ne hapat e mija te para e deri me sot kam patur fatin qe te kem gjithmon perkushtimin, mbeshtetjen, dashurin dhe besimin e prinderve te mi te mrekullushem.
Ndonse jeta ime familjare nuk ka qen aspak e lehte pasi shpesh rruget e fatit te perplasin ne udhekryqe dhe ekuacione qe duhet ti gjesh nje zgjidhje per te hecur perpara.
E une me naivitetin time ne ate kohe teper i vogel per te zgjidhur te tilla probleme, degjoja tek-tuke ndonje fjale qe nuk me linte te kuptoja shume por perseri e ndieje ate gjendje te trisht e teper pesimiste qe ndonjeher krijohej.
por kjo kalonte kur
me pas te vinin dy duar te ngrohta qe te perkedhelin faqet dhe nje buzqeshje qe te mbushte me fryme, buzqeshja e nenes time, e adhuroja ate moment kur ajo qeshte dukej sikur me jepte jete, e syt e mi shkelqenin, mbase ajo i buzqeshte syve te mij, e une buzve te saj.
Nuk me ka munguar asnjeher as dashuria e babit kur me rrembente ne krah me puthte dhe me fluturone lart e une qeshja me te madhe.
Nuk me kan munguar asnjeher as keshillat e tyre qe edhe sot mundohem ti ndjek me perpikmeri, pasi dua qe te jem krenaria e tyre,
ashtu sic jan ata krenaria ime.
Kjo per ta eshte falenderimi dhe mirnjohja me e mire per gjithcka qe me kan dhuruar.
Por une mbaj edhe pergjegjsin e te qenit Vella, jam femija i dyt, dhe me duhet te marre shembujt e edukimit te me te medhenjve dhe te jap shembuj per me te vegjelit.
Sjellja dhe veprimet e mija jan ne menyr direkte pasqyrim ne syt e tyre.

Per mua, familja eshte shkolla e detyrave... themeluar mbi dashurinë.
E ndij dashurin e tyre kur me zgjohem nje ne mengjes, nje ze i embel me zgjon, ato fjale te ngrohta kthehen ne melodin e preferuar te veshve te mi, e ndiej sa here qe ndodhem larg ne telefonatat e shpeshta duke shfaqur gjithmon merak dhe shqetesim.
E ty per nje moment te duket sikur je ulur me ta, i ke pran dhe po sforcohesh te kapesh nje perqafim ne menyr te pa vetedishm, ndergjegjsohesh, dhe kupton se dashuria i thyen distancat, tani nuk ndihesh me vetem ata jan me mua, me shoqerojn kudo.
Familja per mua eshte universi! E une jam rruga e qumeshtit qe do heci gjithmon ne drejtim te tyre...Gjithmone....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Jona Ago - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1723


Vepra te ngjashme
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Dashuria ndaj vella...
Lloji: Ese shpjeguese
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...


Komentet e fundit!

Emri: Lola
Email: lolita25@gmail.com
Komenti: E kopjuar
  Pergjigju

Emri: julian beqiri
Email: julianbeqiri@hotmail.com
Komenti: komplimente zemer shume e bukure ...Bravo...
  Pergjigju

Emri: Antigita
Email: gita.lona@hotmail.com
Komenti: Ese nëna A thua,a ka gjë më të bukur ne botë kur të rrethohesh nha familja jote,e veqantarisht nga nena. Ajo më lindi e me rriti,dhe një fajal ajo me edukoi.Nuk thuhet kot se "Xheneti për fëmijët eshte nën kembet e nenes." Eshte bahqe qe lulet e saj,Oh,ajo derë e art kur me perqedhel te duket se te mhroh nje diell.Fjala"Nënë" fale qe buron mjalt.As një kuptim nuk do të kishte një botë e as nën, ah ai shpirt i bardhë që të afron me miken me të dashur "Dashurin." Fjala parë që thash unë është fjala Nënë. Kur jom afer saj ndjej lumturi,kur jam larg saj ndjej mall.Ajo më msoi si te sillem,me edukoi,si te jam e ndershme.Ajo nga gjuha e saj nxjerr mekatin perplot këshilla e uderzime.Nëna pra është me e vleshmja ne jetë Në fund ju dhem te gjithve "Duajeni Nënen"
  Pergjigju

Emri: Jona
Email: jona1998@shqiptar.eu
Komenti: Totalisht e kopjuar. E kam lexuar ne shtator kete ese ne nje faqe te facebook-ut.Nuk jam kunder te te marit mendime nga te tjeter,por jo te marresh levdata te cilat i takojne dikujt tjeter.
  Pergjigju
Emri: sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: bravo!

Emri: BENARDSULA
Email: benardsula37@yahoo.com
Komenti: I PAPAR
  Pergjigju

Emri: Pati
Email: ermal_hoxha93@yahoo.com
Komenti: Eseja me e bukur qe kam lexuar..... bravo
  Pergjigju

Emri: kristi
Email: aidjalienentac@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: klaudia
Email: princessclawdia@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: sidorela
Email: sidorelahalilaj@yahoo.com
Komenti: wow e papare nje keshille te vogel bej ndarjen e paragrafeve hyrje zhvillim mbyllje por gjithsesi eseja me e bukur e e vecante qe kame lexuar deri tani
  Pergjigju
Emri: jona ago
Email: jona-1998@live.com
Komenti: flm :*


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.