Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6286
Data e postimit: 2018-03-04 19:17:56
Shikime: 4862
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: Sërish vjen Marsi..

Lloji: Ese informuese
Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Autori: Njomza
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 9
Qyteti: Kosove
E-mail: ese.inspirim@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te paret tane do ishte shume e veshtire,sot po shkruaj per nje familje aq te madhe bujare e fisnike siq ishte Familja Jashari e qe me ne token sdo lindin ato bije e bija qe e vendosen atdheun para jetes.
Me 28 Nentor 1997 ne varrimin e mesuesit Halit Geci ku u prezantua Ushtria Qlirimtare e UQK-së .
5,6,7 Marsi 98' data te trubullta e te kobshme por brenda thelle-thelle ndjenje krenarie per historine e lavdishme te popullit tone.
Mengjesi i 5 Marsit 1998 ishte mengjes i jashtezakonshem,Prekazi po sulmohej e Ademi me babain Shabanin e vellaun Hamzen ishin gati,me gjithe familjen 25 Antarshe,ishin gati per sulmet e ekupatorit serb me tanke e me arme,por arma me e madhe qe Ademi e mbante ishte Atdheu,ky emer i shenjte e i lare me gjak,tri dite e tri nete familja Jashari ishte duke luftuar,nena Zahide duke iu dhene kurajo bijve te saj,e para qe u vra ishte Adilja (gruaja e Ademit) e keshtu me rradhe,e shpetoi Besarta vajza e Hamzes duke u fshehur mbas "magjes",histori rrenqethese e e pabesueshme por e vertet,edhe pse gjysma e familjes Jashari vdiqen ata do mbahen mend per luften e tyre te paq e per atdhedashurine qe e kishin e qe mbeti inspirim per brezat e ri.
Kosova ka shume rruge perpara por historia e saj do jete gurthemeli i lirise e i pavaresise.
Kosove,mos e harro historine tende dhe ec pas hapave te atyre qe luftuan aq shume e dhane jeten per atdhe!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Njomza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/S%C3%ABrish+vjen+Marsi../6286


Vepra te ngjashme
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
7-marsi
Lloji: Ese vleresuese
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne k...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
une Milosaoja
Lloji: Ese filozofike
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite to...
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.