Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7632
Data e postimit: 2021-03-14 19:54:56
Shikime: 5065
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 1

Titulli: Biznesi im

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Biznesi im i së ardhmes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksinën 100% efektive.Në rradhë të parë ky biznes,ka dhe humanitet brenda.Për shkak se prodhohen barna dhe vaksina jetike për njeriun.Gjithashtu,unë mund të zbatoj njohuritë e marra,në rast se vazhdoj studimet për farmaci.

Ky biznes do hapet pasi të kemi siguruar një kapital të mirë.Sepse të hapësh një firmë farmaceutike është sfidë më vete.Ai do ishte i organizuar me ortakëri,së bashku me vëllanë tim.Në fillim aktivititeti ynë do përqëndrohej vetëm brenda qytetit.Dhe do funksiononte si farmaci e thjeshtë.Sepse buxheti ynë i përbërë nga kursime familjare,është i limituar.Më pas,ajo çka na ngelet në dorë është,mbas hapjes së farmacisë,është që të ofrojmë një shërbim cilësor dhe të shumëllojshëm.Në mënyrë që të bëjmë diferencën.Ne më pas do nisim të prodhojmë barna.Fitimi për 20 vitet e para parashikohet që të jetë rreth 700.000 € .Në rast se plani i biznesit,ecën shkëlqyeshëm,ne do të kalojmë në nivelin tjetër.

Në këtë fazë,planifikoj që 20% të të ardhurave ti shpenzoj,40% ti ruaj,dhe 40% ti investoj. Investimi konsiston në kërkimin e patentave shkencore,rritje e stafit,zgjerimi i aktivitetit dhe hapje e laboratorëve të teknologjisë më të fundit,për të zbuluar barnat e reja,etj.40% tjetër do të ruhet për raste emergjente,të cilat mund të jenë skandalet dhe prishja e imazhit të firmës.

Kur firma farmaceutike të ketë arritur pjekurinë e duhur,ajo do jetë në gjendje të prodhojë medikamente,qetësues,vaksina, etj. Në mënyrë që biznesi ynë farmaceutik të ketë përparësi ndaj të tjerëve,ne do fokusohemi te siguria dhe besueshmëria.Nuk ka rëndësi nëse ofron çmim të lartë ose nuk bën shumë reklamim.Në rast se ndodh një skandal,thyhet qëndrueshmëria e njerëzve,që kishin ndaj kompanisë.Duke marrë parasysh që skepticizmi për vaksinat dhe medikamentet është i lartë,ne do ofrojmë produkte,të cilat plotësojnë çdo parametër.E që është i pranueshëm në çmim,për çdo konsumator.Dhe që ka pak efekte anësore.

Përpos anëve pozitive,biznesi farmaceutik ka dhe vështirësi.Siç janë : kapitali i ulët,konkurenca e pandershme,treg jo shumë i zhvilluar,dhe mundësi sabotimi imazhi nga brenda ose jashtë kompanisë.Pra,rreziku për dështim është prezent.Ama,nëse arrijmë të këmbëngulim,hartojmë një plan serioz dhe të mirëfilltë për zhvillimin e biznesit,dhe duke ofruar risi,mendoj se mund të arrijmë sukses.Çdo gjë që bëhet me pasion,këmbëngulje,largpamë si, arrin të ecë përpara



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Biznesi+im/7632


Vepra te ngjashme
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Ardhmeria ime
Lloji: Hartim
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësis...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.