Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5560
Data e postimit: 2017-02-03 11:18:39
Shikime: 12220
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 6

Titulli: SALLONI I SHTEPISE TIME

Lloji: Ese pershkruese
Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Autori: klea
Shkolla: Kongresi i Manastirit
Klasa: 5a
Qyteti: Tirane
E-mail: telidalilo14@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me te bardhe.Ne mes ka nje tavoline prej xhami.Kjo eshte pjesa qe ne presim me shume dashuri miq qe na vijne ne shtepine tone.Ne nje kend te sallonit ndodhet bufeja kafe dhe tavolina e ngrenies.Mua me pelqen kjo pjese sepse kam shume deshire te gatuaj.Ne nje pjese tjeter te sallonit kemi nje tavoline kompjuteri te zeze,ku une dhe prinderit e mi punojme,argetohemi,etj.Dhe me te bukurat e sallonit jane perdet qe i japin gjalleri shtepise,te bardha me te zeza,te kombinuara me kujdes nga mami,me pjesen tjeter te mobilieve.Ne sallon ka edhe shume tapete te vegjel me ngjyra te ndryshme,te kombinuara me jasteket e divaneve.Shtepia eshte ambjenti me i ngrohte per nje familje qe fal dashuri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/SALLONI+I+SHTEPISE+TIME/5560


Vepra te ngjashme
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Shtëpia ime e ënd...
Lloji: Ese pershkruese
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasi...
BARDHE & ZI dhe…
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi g...
Vjeshta
Lloji: Ese informuese
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet ...
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa ...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
Macja
Lloji: Tekst argumentues
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakons...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendr...
kuriozitete
Lloji: Ese informuese
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij....
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.