Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3248
Data e postimit: 2014-11-12 18:31:41
Shikime: 4639
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 3

Titulli: gjakmarrja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: gjakmarrja
Autori: besiana
Shkolla: shkolla e kuqe
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: besianatopalli@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tema: GJAKMARRJA

Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij... e pellgjet e kuq, por ama ne ngjyren e qiellit. Lodron lehtazi mbi kokat e gjykatesve e gjakesve, krijuesve e kontrabandisteve, postiereve e politikanve, arkitekteve e arme-mbajtesve, historianeve e hajduteve, violinisteve e vrasesve, e shume e shume... Pellumb fluturon i lire, derisa...Bum! Nje “pellumb” tjeter e rrezon pertoke. Bota jone eshte e mbushur me gjera, dukuri, njerez te mire e te keqinj, kete e dime. Nuk ka gje plotesisht te mire apo plotesisht te keqe. Ato zevendesojne njera-tjetren fare thjesht. Prandaj cdo gje e mire e ka nje te keqe, dhe ne cdo te keqe ka nje te mire. Por ne kete shprehje mund te bejme nje perjashtim. Sepse, c’gje te mire mund te kete nje seri vrasjesh e ngujimesh te pafundme? Mos ndoshta eshte dicka e mire qe qindra femije humbasin lirine? Apo qe njerezit jane te detyruar te vrasin e te vdesin....?Leke Dukagjini vertet mund te kete qene nje ushtarak i shkelqyer, por ka shemtuar tere idealin e tij,vetem nga nje rregull te gdhendur ne moralet e njerezve. Nuk eshte se kemi 7 jete ,e t’i perdorim si te na teket. Kemi thjesht nje, me caste fatkeqe e lumturie, veprime budallalleku e te zgjuara,.. me te qara... me trishtime... por dhe me kujtime te bukura e gezime. Qe te gjitha keto duhet t’i shfrytezojme ne maksimum. Vertet ne mund zhdukemi pa gjurme nga kjo toke, por te pakten te bejme dicka te rendesishme per brezat qe do te vijne. Gjithcka qe mund te shkruaj une, mbi dashurine per jeten do te ishte e kote ,per aq shume shpirtra qe kane humbur jeten pa patur asnje faj dhe disa te tjere qe jetojne me friken e vdekjes .E kane humbur te drejten e tyre pa bere asgje te keqe, per kete ka plot raste, dite per dite, kudo, sido e kurdo………,prandaj le ta pastrojme moralin tone:duke i thene :stop derdhjes se gjakut te pafajshem.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     besiana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/gjakmarrja/3248


Vepra te ngjashme
Ne fluturim e siper...
Lloji: Ese argumentuese bindese
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...


Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: maria-sula123@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: lori
Email: lorigirl@hotmail.com
Komenti: Kopjo. Sje e afte te besh vete nje ese!
  Pergjigju
Emri: besiana
Email: besianatopalli@yahoo.com
Komenti: po s'te pelqen beje vete


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.