Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4367
Data e postimit: 2015-07-17 12:01:14
Shikime: 34956
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 3

Titulli: Motra ime

Lloji: Leter
Tema: Urim per motren time
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet pa drejtim.Personi perballe se ciles “miresia” zhduket” pa fjale .Personi perballe se ciles “dielli” humbet shkelqimin.Keshtu …doja te te thoja edhe nje here:Faleminderit,o engjell I parajses qe rrezaton ngrohtesi dhe bardhesi.O shembull I dijes dhe I moralit. O det I pafundem kaltersie plot drejtesi! Gjelberimi im pranveror ne keto dite te zymta shiu.Faleminderit qe di te jesh moter ne cdo kuptim te fjales,ne cdo hapsire te jetes.Faleminderit qe me meson te hedh akoma hapat e duhur dhe qe je prane meje cdo sekonde.E ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time.Uroj qe dhe une nje dite te behem modeli I asaj qe ti perfaqeson! Uroj qe ne te ardhmen ne cdo moment suksesi e arritjeje te jem aty me ty per t’I thene botes me krenari:-“Kjo eshte motra ime”!... de ne cdo moment hidherimi dhe humbjeje per te te shtrenguar doren e per te te thene plot sinqeritet: “Une jam motra jote” ! Ne kete 20-vjetor ti kurorezon 20 vitet e tua te arrira te jetes dhe nga thellesia e shpirtit dua te te uroj: 365 dite ne vite lumturi,qetesi, dashuri,sukses,fitore,miqesi dhe personat e tu te zemres te ta zbukurofshin jeten cdo dite. Kete gote po e pi per ty. Tani qe akrepat e ores u bashkuan po e ngre nje dolli per shendetin tend,nje dolli per nje person te shtrenjte I cili promovon paqe ne cdo moment kudo ne bote. Keshtu qe zemer…Perqafoji njerezit qe ke prane dhe duaji si gjithmone! E shtrenjta ime! Te uroj nje jete te begate dhe pac vetem lumturi dhe gezim! Ti kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendime e te mia,dashurise dhe shembelleses! Te dua shume! Te dergoj me mijera puthje nga larg! U befsh 100-vjec!

Me dashuri
Motra jote!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Motra+ime+/4367


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Te shtrenjtes time,...
Lloji: Leter
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuq...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
8 marsi
Lloji: Analize letrare
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shpr...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...


Komentet e fundit!

Emri: flora
Email: florathaqi17@gmal.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri:
Email: florathaqi17@gmal.com
Komenti: Motra asht thesari i jetes sime
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana@gmail.com
Komenti: te lumt me te vertet je shum e talentuar
  Pergjigju

Emri: riza
Email: rizaselimi@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana@live.com
Komenti: Ajo u merzit ajo po derdh lot . Ajo e ka pritu nje dit sikur sot . Ajo e ka dit se nuse po shkon. Ajo ka ken drit ne shtepin ton . Asaj I ka mbetue nje jav e ma pak. Asaj ndoshta shum I kemi hyre nder hak .Asaj dasma te madhe I kemi pergadit . Asaj qe prej loteve nuk I shohin syt. Ajo ishte xhan I mamit vet. Ajo qe e para ishte per hyzmet . Asaj I thot baba bi mos qaj vec qesh .Asaj I thot nana hajt se vjen shpesh .Asaj I thot vllai tash shum me mungon .Asaj I thojn krejt se nuse po shkon. Ajo pra ajo nuse ka me shkue. Vajzat shkon te burri keshtu eshte caktue . Sa I ke vajzat ti duhet ti urosh . Se vitet ikin shpejt nje dit do ti kerkosh....................... ....:.... Te dua shummmmmm motre......................... ..:....
  Pergjigju

Emri: geni
Email: isicara@outlook.com
Komenti: mhk
  Pergjigju

Emri: klejda
Email: Katy @gmail.com
Komenti: Bravo Anaili Je shume e talentuar. Te uroj shume suksese.
  Pergjigju

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo vertet e bukur motra eshte e shtrenjte
  Pergjigju
Emri: anaili
Email: ana.ela.ina.eni@gmail.com
Komenti: faleminderit ,e dashur!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.