Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2392
Data e postimit: 2014-05-02 20:44:25
Shikime: 33722
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Analize e karakterit romantik te vepres “Romeo & Zhuljeta”

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Autori: esti es
Shkolla: Faik Konica
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: xhensilabeba1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashurise me te embel me ate te urrejtjes me te hidhur. Ne kete veper ndeshim kontrastet ekstreme te dashurise dhe urrejtjes , te ndertuara ne atmosferen e kendshme te Verones, me klime te bute dhe zogj kengetare dhe me qiell te kulluar ku naten shkelqejne yjet dhe hena magjike. Elementet e vuajtjes dhe deshperimit, armiqesise dhe te gjakderdhjeve, ndonese shume te fuqishme, eklipsohen nga dashuria e zjarrte, nga hareja dhe panoramat e bukura.Ne kete menyre autori ka patur per qellim te mos e lere spektatorin te plagosurdhe te lenduar , po te prekur e te argetuar ose me nje fare brenge te mbyllur nga fllladi I embel I dashurise dhe I jetes. Bukuria dhe fuqia e shprehjes gjithashtu I japin kesaj vepre nje shije te vecante. Ana pozitive e tragjedise " Romeo dhe Zhulieta" eshte dashuria e vertete, e kulluar, dhe e zhveshur nga cdo interes material. Kjo dashuri eshte aq e forte sa jo vetem nuk I merr parasysh pengesat familjare, po lufton kunder tyre me trimeri te madhe dhe nuk nuk hepet me gjithe rreziqet qe ka perpara. Personazhet kryesore, dy te dashuruarit, qe jane te matur, fisnike dhe te urte, marrin qendrim dhe behen te zjarrte, trima dhe te vendosur per te mposhtur te gjitha pengesat artificiale te dashurise se tyre. Dashuria e tyre, qe kalon permes furtunes me aq dhembje, deshperime, dhe tmerre, qe eshte aq e forte sa nuk mund ta prishe asnje fuqi ne bote, nje dashuri e tille qe nuk ndahet as ne vdekje, eshte me te vertete e pavdekshme. Kjo dashurina inspiron nje kupetim te larte te jetes sone familjaree cila kur ndertohet mbi nje dashuri te lire, te paster dhe te forte, nuk mund te shembet me nga tallazet e jetes. Megjithate " Romeo dhe Zhuljeta" kritikohet si nje veper dashurie dhe fati. Perfundimi I tragjedise nuk eshte nje rruge e logjikshme dhe e pandalshme e karakterit te personazheve, po eshte nje perfundim fatal dhe I rastit I percaktuar nga aksidentet. Po te menjanoheshin te papriturat, tragjedia e ciftit do te perfundonte me nje lumturi te perjetshme. Kete gabim Shekspiri nuk e ka bere ne veprat e tij te mevonshme si "Hamleti", "Makbethi" , "Otello" etj. Analiza e karakterit te Romeos dhe te zhulietes tregon gjithashtu te meta serioze. Zhulieta eshte vetem nje misherim I dashurise se kulluar vajzerore, pa bindje, qellime dhe deshira te tjera. Pas takimit te pare me Romeon, ajo ajo ka vetem nje interes ne jete: Dashurine, martesen. Romeua , nga ana tjeter, e merr te gjithe forcen shpirterore prej Zhulietes dhe me te prere lidhjet me te, demoralizohet dhe humbet cdo shprese . Lajmi I vdekjes se Zhulietes e hedh ate ne nje deshperim te palejuar, I cili e shtyn te beje gabimin me te madh, Vetevrasjen. Po megjithe keto te meta tragjedia "Romeo dhe Zhulieta" ka nje vlere te madhe artistike dhe shoqerore, gje qe deshmohet me se miri na fakti se ajo ka qendruar gjate shekujve dhe vazhdon te qendroje si nje kryeveper e dores se pare e nivelit boteror.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     esti es - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%20shpjeguese&id=2392


Vepra te ngjashme
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me di...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri...
perkufizimi i dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenje...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
"Bashkeudhetaret e ...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
bashkudhetaret e rr...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...


Komentet e fundit!

Emri: Bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: I bukur me pelqen shume
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen
  Pergjigju

Emri: paemerer
Email: Manuel.Sufaj@gmail.com
Komenti: me pelqeka
  Pergjigju

Emri:
Email: eralba.gugo@gmail.com
Komenti: Sh e bukur
  Pergjigju

Emri: ina
Email: ina@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: rejhana
Email: kanarexha@postribe.com
Komenti: Shum najs
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.