Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2214
Data e postimit: 2014-03-17 14:21:59
Shikime: 14585
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Zhgenjimi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgenjimi
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te shperblehesh me te keqen eshte nje zhgenjim I verttete I dhimbshem .Cdo zhgenjim peshon rende pavaresisht se cfare lloji eshte .Shpesh ne zhgenjehemi nga te afermit , nga vetevetja jone apo nga shoqeria qe na rrethon !
Jeta nuk na premton neve nese do jemi te lumtur apo te zhgenjyer . Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!Shpesh nga veprimet tona behemi viktimat e nje brenge te madhe e cila veshtire largohet madje ndodh edhe qe te mos largohet fare .Nese un jam ai personi qe vendosi te bie pre e fantazimeve dhe endrrave te mia , duke i falur dashuri dhe besim me shume se cduhet nje personi te gabuar nga i cili nuk shperblehem me te njenjten monedhe atehere un jam vete autori i vertetvrasjes time ( zhgenjimit) .Njerzit , ato qenie te ndjeshme te cilet dashur dhe pa dashur zhgenjejne dhe zhgenjehen , veshtire ta harrojne me ate , ndonese edhe pse me kalimin e kohes ajo mund te zhduket nga pak perseri mbet nje plag e cila po te ngacmohet shkakton shume dhimbje dhe optimizem per jeten .Ai na godet dhe infekton aq keq saqe per disa behet vdekjeprures ku i vetmi ilac eshte optimizmi .Secili nga ne perjeton nje zhgenjim sepse ai eshte pjese e pandashme e jetes tone madje nganjehere ai na sherben per fituar eksperienca te reja dhe per te korigjuar gabimet tona , por e rendesishme eshte qe pas cdo zhenjimi te gjendet forca dhe kurajo per te vazhduar udhen e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per ta perjetuar edhe njehere ate .Nga kjo kuptojme se sa i rende eshte zhgenjimi ai i cili le nje enderr pergjysem , humb nje besim, por pavaresisht kesaj duke kuptuar vleren e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per perjetuar dy her zhgenjimi mbetet pas ne ditet e harruara !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Samina Beqiraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Zhgenjimi/2214


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te ref...
JETA
Lloji: Ese argumentuese
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflek...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
PËR TY
Lloji: Leter
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk es...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Kuptimi i jetes
Lloji: Ese pershkruese
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...


Komentet e fundit!

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com
  Pergjigju

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com
  Pergjigju

Emri: medina
Email: medina@hotmail.com
Komenti: sh sh sh e bukur..bravo..kto qe ke thene jan te gjitha te verteta :)
  Pergjigju

Emri: Albina
Email: biiina-a@hotmail.com
Komenti: te uroj suksese ne te ardhmen sepse me te vertet ke nje talen shum te madh e kete e deshmojne keto fjal te argjendta por thjesht te uroj shendet ne te ardhmen dhe lumturi
  Pergjigju

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh sh e bukur......eshte nje veper teper frymezuese,sapo e lexova me beri te ndihem me mir...mendoj se ti ke sh te drejte disa here ne jete jam zhgenjyer por gjithsesi.....TELUMTE..
  Pergjigju

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Mos i degjo fjalet qe te thojn te tjeret..., mua me pelqen....eshte shsh e bkr..... TE LUMTE
  Pergjigju

Emri: PATRICIA PALUSHI
Email: JOHNSMITH37803@GMAIL.COM
Komenti: Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!- PSE U DASHKA QE NJERIU TE MARR PAGEN QE MERITON KUR I JEP BESIMIN PADITUR QE PO E MASHTRON ... PSE MOS TA MARRI ATI PAGEN QE MERITON ...
  Pergjigju

Emri: ina
Email: cupacups11@yahoo.com
Komenti: bkr
  Pergjigju

Emri: nk ta thm
Email: rftszcgf@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: 7ui8u80
Email: rftszcgf@yahoo.com
Komenti:

Emri: samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Ma mir mas e thuj


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.