Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 390
Data e postimit: 2012-07-10 06:54:50
Shikime: 6620
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak here nuk qe i mjaftueshem. Ndonjehere te dielen zonjat e shtepive zienin pak mish, zakonisht ne raste festash. Nje pasdite gushti, zonjat ndodheshin ne shtepi ndersa femijet kishin dale te luanin ne fushen e zbardhur nga pluhuri. Papritur aty kalon nje karroce dhe zonjes se re e cila e drejtonte i bene pershtypje femijet. Ndali karrocen dhe rendi me vrap drejt femijeve, ngriti me te voglin prej tyre dhe e puthi ne faqet e zhuritura nga pluhuri e vapa. Qe prej asaj dite filloi te kalonte me shpesh duke u dhuruar femijeve dhurata e embelsira. Nje mengjes, familja de Hubjere shkon te familja e Tuvakeve per tu propozuar qe te biresonin femijen e tyre me te vogel. Tuvaket pasi degjuan propozimin, u indinjuan dhe e refuzuan. Atehere gruaja e re filloi te qaje, por nuk i humbi shpresat dhe vendosi te shkoje te familja e Valineve. Valinet nuk pranuan fillimisht, por pasi degjuan shperblimin dhe pensionet mujore vendosen qe ta jepnin femijen per biresim. Pas veprimit te Valineve marredheniet midis dy familjeve u ftohen. Pas njezete vjetesh Sharli qe mjaftueshem i rritur. Ate dite shfaqet nje karroce nga ku del nje zoteri i veshur mire dhe nje zonje e vjeter. Zoteria futet ne shtepine e Valineve dhe takon te atin me te emen. Ata u entuziasmuan dhe shperthyen ne lote gezimi. Sharli vuri re skenen dhe nje mbremje ne darke ai qortoi prinderit per veprimin e tyre e i ofendoi ata. Prinderit e befasuar shperthyen ne lote. Sharli u largua nga shtepia, duke lene vetem prinderit dhe motren. Ndersa tek familja tjeter gezohej per ardhjen e Zhanit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/390


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
familja
Lloji: Ese argumentuese
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja e...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.