Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe eshte e bukur e mire dhe qe me pelqen shume.E mora ne telefon gjoja per te me shpjeguar detyrat dhe un beja sikur nuk kuptoja dhe i thash te vinte ne shtepine time meqe isha vetem. Ajo pranoi edhe erdhi tek shtepia ime.Dhe aty nisi gjithcka.Shoqja ime me tregonte detyrat por un nuk e kisha mendjen tek mesimet por tek ajo.Ajo po shifte disa vidjo ne youtube ndersa un nuk ja ndaja syte.Dhe vjen nje cast qe un e puth ne faqe dhe ajo trembet.Un vazhdova duke i then qe je e bukur dhe simpatike.Pastajun e puth pra por tani ne buz edhe ajo e pranon puthjen.Un i prek kofshat dhe ajo me perqafon shume.Sikur ishim ulur ne karrigen e kopjuterit vetvetiu perfundua ne krevatin tim.Aty nuk u permbajta dot dhe ne filluam te zhvishnim njeri tjetrin.Ato ishin momente fantastike.Un e puthja ate ne cdo cep te trupit te saj. Dhe ne nje moment un i futa k*rin ne b*then e saj. Ajo u terbua fare dhe filoi te bertiste.Pastaj un veprpja me shpejt dhe ajo perseri ajo bertiste me fort.Ishte nje moment shume i bukur kur un i futa k*rin ne p*dh.Mesadukej ajo kishte shum qef qe te q*hej me mua.Me e bukura ishte kur ajo ma mori gojore dhe ishte shume elumtur per kete gje.Kur mbaruam oune un fillova te bej a nje dush dhe ajo erdhi aty ne banje.Perseri un e q*va atedhe ne dush ishte me bukur.Pas disa castesh ne te dy u veshem dhe ajo u largua ne shtepin e vet.Ne kur ishim ne klase ose perjashta ne silleshim sikur nuk ka ndodhur asgje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
erona
Email:
erona-statovci@live.com
Komenti:
une e dua shume shoqen time sepse tek ajo mund te gjej cdohere beshtetjen e duhur edhe pse tani ne kete kohe nuk ka shume shoqeri te verteta por shqja qe me se shumti e dua edhte Viola dhe ne te cilen kam shume besim
Emri:
Erona
Email:
erona_eva@hotmail.com
Komenti:
dua nje ese per babin tim qee nuk e kom ktu aj jeton ne mergim dhee munngesaa e tij oshtt tek un dhe duaa qe tjaa dergoj dhee ta kuptoj se sa shum e dua dhe sa po me munngon
Emri:
Edison
Email:
Edisontake@live.com
Komenti:
E nderuara shqipe se pari ju pershendes dhe ju uroj jete te lumtur me shume fat dhe nje gje e tille do te ju gjeje mos u merakosni por ju duhet te ti aktivizoni forcat te gjeni nje djale per jete te gjate dhe te lumtur e qe ju ben te ndjeheni me disponim te perhershem...
Emri:
visi
Email:
fuck-you@hotmail.com
Komenti:
te q.. une ma jep nr.
Emri:
sabika
Email:
sabika_kosova@hotmail.com
Komenti:
jam duke kerkuar nje thesar por smundem ta gjej nese me ndihmoni un do ja u jap ka 5 cent dhe do jamm shume mirenjohes numri im 045 221 527 me lajmeroni nqoftesee e gjeni ate
Emri:
edi
Email:
nita@hotmail.com
Komenti:
un e kam gjetur dhe ajo je ti
Emri:
amra
Email:
amra-se@kosovaks.com
Komenti:
Me duhet nje ese per shoqen time me te ngushte sepse dua te ja shprehi se sa shume e dua a mundeni te me ndihmoni apo te me gjeni nje ese ju lutem pres ndihmen tuaj ..