ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI?PASTAJ UNE DOLA DHE FILLOVA TE ZIHESHA ME KETE DJALE.PASTAJ TE DY PERFUNDUAM NE DREJTORI E NA BERTITEN SA ME SKA.DREJTORIT I RA ZILJA E TELEOFNIT DHE I DUHEJ TE IKTE.A IKU.GJITHASHTU EDHE DJALI ME TE CILIN U ZURA SEPSE E RRAHA KEQ.PASTAJ VAJZAT E KLASES SIME ERDHEN TEK UNE DUKE ME THENE QE U TREGOVA I MADH NE AKOMA ISHIM NE DREJTORI.PASTAJ NE MENDUAM TE NISESHIM NE SHTEPI.SHKUAM NE KLASE DHE MOREM CANTAT.ERDHI FUGONI POR DHE POTHUAJSE TE GJITHA IKEN.VETEM NJERA MBETI.VAJZA E DREJTORIT.GJITHE TE TJERET E KLASES IKEN.NE U KTHYEM BRENDA PER TU NGROHUR PAK POR NUK SHKUAM NE KLASE POR NE DREJTORI.UNE MBYLLA DEREN E HIPA MBI TAVOLIVE.E PUTHA NE BUZE E AJO MA KTHEU.FILLUAM TE ZHVISHNIM NJERI TJETRIN.NDESHJA FILLOI!NE FILLIM AJO MA MORRI NE GOJE PASTAJ UNE IA FUTA K*RIN NE P*LL.AJO MUNDOHEJ TE MOS BERTISTE KESHTU QE UNE E NDALA SE MOS VINTE NDONJERI.U VESHEM DHE HAPEM DEREN.FUGONI KISHTE IKUR KESHTU QE MUA ME DUHEJ TE ECJA PER NE SHTEPI.ASKUSH NUK ISHTE NE SHTEPI.UNE MBYLLA DEREN DHE NDEZA DIGITALIN TEK X1-SHI.FILLOVA TI BIJA ME DORE PASTAJ DEGJOJ DEREN TEK BIE.ISHTE VAJZA E DREJTORIT.AJO HYRI BRENDA.PASTAJ SHFAQJA FILLOI PERSERI!E VAZHDUAM KU E LAME NE ZYRE.UNE IA FUTA NE BYTHE PASTAJ DHE ME VONE K*RI NXORRI SPERMEN.UNE IA DERDHA NE FYTYRE.POR NUK NDALUAM PERKUNDRAZI E PERSHPEJTUAM.AJO BERTISTE SHUME FORT.U SHTRIME NE KREVAT DHE AJO MA MORI NE GOJE NE FILLIM PASTAJ IA FUTA NE P*LL DHE NE B*YTHE.AJO KENAQEJ SHUME.ME VONE AJO U LARGUA. UNE PASTROVA RUMUJEN QE KISHIM BERE.DITET NE VAZHDIM NE VAZHDONIM PO NESOJ SI ME PERPARA SE TE PERFUNDONIN NE KREVAT BASHKE.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
anonim
Email:
ANAtri@yahoo.com
Komenti:
Gezohe m se sifantazojne ca tipa. Po pse i shkruani enderrat mo cun???????? po sikur neser djali vajza jote ta shohe. do te te pelqente ta bente/?? turp
Emri:
emiljana toska
Email:
emiljana toska@yahoo.com
Komenti:
zemra je shum i vogel rritu edhe pak per keto gjera......................... .........se po i p..llon njerezit tu i rrejt.