Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!..
Frika mbizotronte ne atë natë ato rrengjethje me shumë i perngjanin vdekjes,por i tejekaluam ato gjera qdo gje shkoi per mrekulli.
Shkembeve ca fjalë edhe pse ishin provokuese,ishte me te vertet nje nat e erret por e mbushur teje e me tej me yje.
Donim te ishim vetem donim ta kuptonim me mir njerin-tjetrin ,e gjithë kjo ishte vetem nje ënderr!..
Dashuria jonë mbeti mbas disa kodrinave të lloqitura e te mbushura me lule te thara qe kishin marr pamje te ersuar.
Endrra nuk na u realizua ,ata qe i deshem me se shumti nuk nalejuan ,dashurinë na shendrruan ne miqesi dhe gjithqka ishte e trillosur.
Ishte e rend per tu pajtuar me realitetin qe e humbem njerin-tjetrin .
Nuk ishte e lehtë per ta thenë fjalen Lamtumir dhe per ta pranuar se do ta kalosh jeten me nje femer tjeter .Por pas asaj dite un mora nje leksion Special per veten time.
Tashmë nuk do ta kerkoj njeriun e jetes ,ngase un e pata atë por e humba ne mjegullen e nates.
Të them se nuk te kam harruar ,ende esht e hapur dera e shpirtit tim per shkak se ti more qelsin per frymzim....
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!