Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote...
Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh nje te tille dhe mendon me vete se c'te besh , thjesht nje buzeqeshje e dhene me shpirt e ben ate te shohe nje fije shprese , te shohe perpara pa frike . Keta njerez nuk kane nevoje vetem per para , por edhe per pak dashuri dhe perkedhelje te ngrohte . Te mbeshtjell ajo ndjesia qe , ohhh... me shume ndihesh e kenaqur me veten . Nuk e di ... Te pushton nje ndjenje e mrekullueshme . Te krijon pershtypjen qe ne nje cast , ke ndihmuar me miliona njerez , ke ndihmuar me miliona ,miliona zemra te hidhura , qe ndonjehere zgjidhja e vetme e tyre eshte te dorezohen . Nje fjale e mire kundrejt atyre personave eshte sikur tu kesh dhuruar tere boten , tere rruzullin tokesor. Syte e tyre te mbushur me gezim , zemrat me clirim , trupi i tyre i mbeshtjelle ne hare . Dhe ajo qe me se shumti ata mendojne -' AHH , sikur ky cast te zgjaste pergjithmone '
Ti mbeshtesim keto persona dhe t'ju dhurojme dashurine e munguar te gjithe se bashku... :D
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
sabina
Email:
serdarakurtaj@alblove.com
Komenti:
Sh flm megi .... :*
Emri:
Sara
Email:
bukuriecuraj@alblove.com
Komenti:
Perseri Bravo ... Te uroj nga thellesia e zemres qe te behesh nje autore e mrekullueshme.. te deshiroj fat :*