PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet.
Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme bashke me tha. po iu pergjigja . papritur mu afrua shume dhe me ofroi vere . pranova . ishim gati te dehur kur mu afrua per te me puthur . edhe une e putha .PO Zberthente rripin . une hoqa bluzen dhe ia hoqa dhe atij . kusha frike se isha e virgjer . ndoonje shtatzani e papritur a kushedi , por prape e bera . nxora ci*at dhe hoqa bre**t . filloi te mi thithte ci**t dhe une i lepija ka*in . pastaj e futa ka*in e tij ne vaginen time . thirra si marre nga dhimbja dhe kenaqesia . kaq ishte . u veshem dhe fshehem cdo prove . disa jav me vone u takam dh e beme prape . madj provova d he cigaren . tani nuk takohemi me se ai ka te dashur .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
anonim
Email:
klaidisava@yahoo.com
Komenti:
Kurv tamem po edhe ai djale shkerdhate ,bythe qire qine nje 12 vjecare.Ska me ke ta bej ai dhe e ben me kalamake.
Emri:
maria
Email:
ARIOHOXHA@yahoo.com
Komenti:
mos u cudisni kur neser vajzadjali te vije me cigare, droge ne dore ,vajza te behet pro...tu.e , te mbetet shtatzan vajza 10-15 vjet. vet po i mesoni me dashuricka. turp atij qe e ka botuar kete.