Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu ashtu beri dhe me pas e qelloi.Gjorgu filloj te ecte ne drejtimin e viktimes se tij per te kryer zakonin qe ishte per ta kthyer trupin e viktimes se tij e per tia afruar ne supe tyten e pushkes.Gjorgu shkoi te kulla e tij ku porta ishte gjysem e hapur dhe ai e shtyu dhe degjoi babain qe i thoshte se i kisht duart me gjak.Ai pyeti se qfare do te ndodh tani ,babai u shpreh se duhet te shpallet morti ne katund , kur befas u degjua nje ze perjashta ku thuhej se Gjorgu i Berishajve shtiu mi Zef Kryeqyqen.Per here te pare emri i tij po zinte vend ne çamerisen e jetes.Trupin e viktimes e sollen ne katund ku po pritej nga familja e tij E per ironi te fatit ose me shume te kanunit Gjorgu duhet te ishte ne varrimin e atij personi qe para disa oresh ja kishte marre jeten.Midis fisit te viktimes tani atij i dukej se gjithe jeta e breznis se tyre njerzore nuk ishte vecse nje dreke morti e pambarim, ku palet nderroheshin me njera tjetrin.Gjorgu pas disa ditesh u nis te shlyente tagrin e gjakut e sduhej te bente asnje gabim ne shlyerjen te tij , se rast te kundert do te denohej per shkelje te kanunit.Familja Berishaj vendosi te kerkonte pajtimin e gjakut ne Kryeqyqet,ku u be me disa ndermjetes,por ne momentin qe po falej nje therriti jo, dhe gjaku vazhdoi .Nje dite ne ato rruget e ashpra u pa nje karroc e cila perdorej ne kryeqytet per shetitje.Te zotit e asaj ishin Besian Gorpsi dhe gruaja e tij ,ku u afruan ne dritare te dy pershperiten "Bjeshket e nemuna".Besiani ishte nje nga shkrimtaret qe kishte shkruar aq shume per veriun ,tregime tragjike dhe filozofike ku te tjeret e kishin pritur si perl apo te tjer si munges vertetsie.Ne brendesi te fshatit u afruan afer kullave te malsorve ku shume nga malsoret kishin nje rub te zi ne krahun e tyre te djathet, nje shenje te vdekjes.Malsoret ishin ne cdo ane te fshatit te cilet silleshin si shpirtra ne mjegull.Cifti i ri ecte neper rruge e komentonin cdo gje pereth tyre dhe pamjes qe te ofronte Malsia.Ne nje moment te caktuar Besjani shprehet se kanuni sado i eger te jete dhe i pameshirshem , eshte nje nga kushtetutat me momuntale te lindur mbi fetyren e rruzullit toksor dhe duhet te jemi krenar.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ana - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3301&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
"Robinson Kruzo"
Lloji: Analize letrare
"Robinson kruzo"
Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet
interesante . Ai pershkruan jeten e ...
Analize letrare "Li...
Lloji: Analize letrare
Analizë letrare
Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sek...
🙏"Realiteti I Sh...
Lloji: Analize letrare
Dhimbja me ka vrar e malli shum
M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë
T'vjen si bomb hidrogjeni ne...
GJENIU I ANJIJES
Lloji: Analize letrare
Vështroni si shket sipër valash
E tundet anija më nge? —
…Me krismë-e me prush prej stërk...
Stop Bullizmit
Lloji: Analize letrare
Leter Botes..!
A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten!
Gjdo njeri i ben vetes...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Lloji: Analize letrare
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyet...
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
nje shetitje e paha...
Lloji: Analize letrare
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate nd...
populli im ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Ku...
DETI
Lloji: Analize letrare
une jam uji i kripur
qe shfaqet ne vend te papritur
me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve...
Udhetimet e Cajld H...
Lloji: Analize letrare
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez...
Komentet e fundit!
Emri:
aaaaaaa
Email:
wsrf2t@gmail.com
Komenti:
shum kot