Data e postimit: 2018-12-10 19:41:16
Shikime: 3492
|
|
Likes:
3
Dislikes:
1
Titulli:
28 Nentori
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi?
Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari.
Ishte ai Ismail Qemali qe ngriti Flamurin trimeror ne Vlore.Sa njerez me fat qe jemi shqipetar dhe e ndjejme veten shume krenar qe jemi dhe do te mbetemi shpirt luftetar.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Paola Qoku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6623&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
|
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
|
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
|
Natyra
Lloji: Ese vleresuese
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte ...
|
miku me i mire
Lloji: Ese vleresuese
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fan...
|
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
|
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...
|
Kujtimet E Deshmore...
Lloji: Ese vleresuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim...
|
Mjedisi
Lloji: Ese vleresuese
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaq...
|
mesuesja ime
Lloji: Ese vleresuese
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te...
|
ese
Lloji: Ese vleresuese
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe ...
|
Halla ime
Lloji: Ese vleresuese
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|