Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3908
Data e postimit: 2015-03-10 17:50:49
Shikime: 9909
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 4

Titulli: Libri !

Lloji: Analize letrare
Tema: Libri
Autori: Arberita Rraqi
Shkolla: Deshmoret e Kombit ''Vraniq''
Klasa: 6-1
Qyteti: Suhareke
E-mail: arberita.rraqi@zbavitu.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut !
- Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te tjera si p.sh: na meson gjera mbi natyren , mjedisin ,stinet , e shume gjera te tjera ...
- Ka disa qe nuk dine as te lexojne , por nese qdo dite i kushtohen librit atehere do te ishte me mire , sepse pa liber te gjithe do te ishin analfabeta dhe nuk do te dinin as te lexonin e as asgje tjeter ..
Pra ne duhet ti ndjekim mesimet e librit sepse ato jane shume me vlere .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arberita Rraqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Libri+%21/3908


Vepra te ngjashme
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
libri
Lloji: Analize letrare
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Libri im
Lloji: Ese argumentuese
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit ...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
libri im
Lloji: Ese argumentuese
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh po...
libri im
Lloji: Poezi dashurie
libri im me meson ai shume ...


Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: prenga.maria26@outlook.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: Arta
Email: Arta_Klaiqi@hotmail.com
Komenti: Nje gje qe me pelqeu ishte se gabime drejtshkrimore nuk kishe perveç tek kjo fjala"qdo",nuk perdoret ashtu por "çdo".
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.