Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqiperia ka qindra milje bregdet te paprekur dhe nje oferte te pasur me rere dhe guralece qe mund te bejne shume turiste te dashurohen me bregdetin Sqipetar.Te apasionuarit pas vendeve malore kane gjetur ate qe kerkojne ne alpet Shqipetare pasi ato kane nje bukuri te larmishme dhe te rralle.Gatimi Shqipetar eshte nje tjeter arsye qe njerezit e huaj duhet te vizitojne Shqiperine,gatimet detare Shqipetare jane te pergatitura ne menyra shume te ndryshme nga gatimet ne shtetet me te medha bregdetare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
karjesi dentar
Lloji: Ese argumentuese bindese
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje...
TEMA:Teknologjia <a...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adolesh...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
jeta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por...
Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
Komentet e fundit!
Emri:
koti
Email:
koti@yahoo.com
Komenti:
shume shpifur , shqiperia do akoma me shum ceshte ky me 4-5 rreshta pa lidhje e pa kuptim fare
Emri:
g
Email:
gena@gmail.com
Komenti:
kjo nuk eshte fare ese argumentuese bindese, eshte pershkrim. shume kot eshte e paperfunduar si ese
duhet te shtjellohet me shume