une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elementare. kafshet jane te afta qe tiu japin njerzve vetebesim mbi te gjitha pergjegjesi . ato gjithashtu ndihmojne ne aktivitetin tuaj fizik . duke luajtur me to ju shmangni harxhimin e kohes suaj se lire duke ndenjur. nje benefit tjeter qe ne kemi nga kafshet eshte se ato jane ne gjendje te eleminojne stresin dhe tensionin e tepert .kafshet mund te themi na sigurojn nje lloj barrriere , nje lloj imuniteti kunder baktereve . Ata njerez te cilet jane te rrethuar nga kafshet jane me pak te prirur nga alergji dhe astma. nqs je i merzitur dhe doni te shfryheni afer do te keni mikun tuaj me te mire . eshte ajo lloje krijese e cila eshte ne gjendje te ruaje sekretin tuaj ne menyren me te mire te mundshme . keto kafshe te qendrojne prane . ato qendrojne aty ne pritje sikur te merrnin barren tuaj ne supet e veta , qendrojne atye ne pritje per te marr nje buzqeshje nga ana jone. kafshet do te benin cte ishte e mundur per kete . mbajtja e kafsheve shtepiake eshte nje angazhim nga ana jone . keto nuk jane lodra qe mund te lihen pas dore . kafshet kane nevoje per perkujdesje dhe vemndjen tone cdo moment te dites . nje arsye tjeter eshte edhe arsyeja me e domosdoshme per te mbajtur nje kafshe shtepiake eshte kjo . kafshet jane me ne ne pjesen kohore me te shumte te dites . ato jane ne gjendje ne nje fare menyre te na mbrojne , te na tregojne ose te na vene ne dukje rrezikun qe ne i kanosemi me gjestet e tyre . mendoj se ka shume , shume arsye por une permenda kryesoret . shpresoj qe sipas mendimit tim prinderit ta rimendojne perseri mbajtjen e nje kafshe shtepiake . me kete gje do te bejne 2 te mira . do ti japin kesaj kafshe nje strehe te ngroht dhe mbajtja e kesaj kafshe do te sjell benefite ne jeten tuaj .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim mis...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
ese argujmentuese b...
Lloji: Ese argumentuese bindese
hyrja:
une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe m...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndr...
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
Më e mira per te g...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni ...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Komentet e fundit!
Emri:
olsi lleckollari
Email:
olsilleckollari12@gmail.com
Komenti:
vet presor