Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-04 18:27:26
Shikime: 15835
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 8

Titulli: E ardhmja dhe une

Lloji: Ese vleresuese
Tema: E ardhmja
Autori: Kleana
Shkolla: 9-vjecare Rrajce-Fushe
Klasa: 8A
Qyteti: Perrenjas
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,nje tjeter ylber duam ta kapercejme, kurre nuk ngopemi, se per ne gjerat jane kaq te verteta e krejt te bukura.
Filloj te mendoj...Cfare te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time! Jam ende e vogel,keshtu me thone te gjithe por koha fluturon dhe keto gjera duhen menduar.Te gjithe me thone se do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet e do te nderrosh mendje.Kur behet fjale per te ardhmen,nje uragan mendimesh me pushton koken ne ato momente.E ardhmja eshte nje bote ku e shkuara eshte mbyllur,e tashmja po qendron dhe e ardhmja kerkon te dale.E ardhmja eshte shume afer...E rendesishme eshte te mendojme per te ardhmen sepse ajo na pret dhe e shkuara nuk kthehet me!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kleana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/E+ardhmja+dhe+une/7181


Vepra te ngjashme
Titanic
Lloji: Ese vleresuese
Titanic... Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of ...
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
8 MARSI Dita e Nene...
Lloji: Ese vleresuese
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vet...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
Natyra
Lloji: Ese vleresuese
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte ...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
28 Nentori
Lloji: Ese vleresuese
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me ...
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.