Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-05-11 16:53:18
Shikime: 890
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Pavarësia e Kosovës

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Pavarësia e Kosovës
Autori: Eleni Loli
Shkolla: “ XHELAL BERBERI”
Klasa: 8
Qyteti: Delvinë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite!
Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date historike qe bashkoi zemrat e secilit ne nje te vetme e u be themel paqeje e lirie.
Per te arritur kete liribte shume kerkuar toka u be e kuqe nga gjaku i shume deshmorve trima shqiptare. Ata u flijuan qe brezat e rinje te jetojne ne dashuri,paqe,lirine e shumekerkuar,pa hakmarrje,vrasje e lot.
Pse duhet te ndodhte lufta e pse duhet te mbizoteronte kjo urrrjtje dhe a duhet te ndodhnin te gjitha keto qe te fitonim jeten sot? Shume pyetje vertitin ne mendjen e kujtdo,por shumica pa pergjigje…Rruga nuk do te jete gjithmone nje vije e drejte e pa pengesa,gjate gjithe udhetimeve tona do te perballemi mr sfida qe do te provojne guximin,dobesite e besimin tone.Per te fituar keto sfida duhet shume zgjuarsi e mençuri dhe arma me e forte e nje shteti eshte dituria e trimeria,me ane te tyre ne fituam jeten plot ngjyra sot dhe shpallem pavaresine perjete sishte.
Kosove,je nje vend i vogel,por i mbushur me perjetime nga me te ndryshmet,te cilat do te jene shtysa qe ne te ardhmen te arrish te gjitha objektivat dhe te ecesh krah shteteve kryesore te EUROPES.
Gëzuar Kosovë,festofsh përjetë! 🌏



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eleni Loli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Pavar%C3%ABsia+e+Kosov%C3%ABs/8109


Vepra te ngjashme
MOTRAT E MIA
Lloji: Ese vleresuese
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA ...
Traditat popullore ...
Lloji: Ese vleresuese
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por e...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
Une dhe familja ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre m...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
FAMILJA IME
Lloji: Ese vleresuese
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASN...
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje...
Natyra
Lloji: Ese vleresuese
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte ...
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
Aleksander Mojsiu
Lloji: Ese vleresuese
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mo...
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.