Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-11-21 20:47:49
Shikime: 13293
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 4

Titulli: Gjuha jone, gjuhe bylbylash

Lloji: Hartim
Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge
Shkolla: ,,Vellezerit Miladinovci''
Klasa: klasa e VI
Qyteti: Struge
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te femijeve te lumtu. Tridhiet e gjashte shkronjat e alfabetit tone shendrisin si 36 yje ne qiellin e kaltert, duke na e treguar rrugen e diturise dhe ardhmeris te bukur.
Tani ne muajin nentor kur e festojme diten e alfabetit, jemi shume krenar qe jemi shqipetar sepse ne qytetin Ilir te Manastirit gjuha shqipe fitoi zemren e patrioteve dhe trimave shqiptar. Gjuha e bukur shqipe e lare me gjak, e nadaluar nga pushtuesit arriti te dale nga erresira dhe izolimi, e tani qendron krenare dhe ballelarte. Patriotet shqipetar do te thoshin me ler te flas shqip qe ta kuptosh se jam i gjalle, e shtrenjte ishte gjuha sa vet jeta e tyre.
Gjuha shqipe na bashkon, ajo tingellon shume bukur sa gjithkush qe e degjon me gjuhen e bilbilit pranveror e krahason. Ajo eshte shume e shtrenjte ndaj duhet ta ruajme si syte e ballit brez pas brezi...


Shqipetar mos e harroni 22 Nentorin Diten e Alfabetit te Gjuhes shqipe, kongresi i te cilit u mbajt ne qytetin e Manastirit heroik...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Redon Tateshi klasa e VI - Struge - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Gjuha+jone%2C+gjuhe+bylbylash+/3330


Vepra te ngjashme
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cer...
Nje Tregim Per Vete...
Lloji: Hartim
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm...
7 Marsi
Lloji: Hartim
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shk...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
binjaket
Lloji: Hartim
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ...
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Pranvera
Lloji: Hartim
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn...
eshte me e lehte te...
Lloji: Hartim
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te k...
FESTAT E NENTORIT
Lloji: Hartim
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 N...
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin ...


Komentet e fundit!

Emri: tyuyk
Email: mataerdi56@gmail.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: oh
Email: oh1@gmail.com
Komenti: ua
  Pergjigju

Emri: alesja
Email: alfred-noka2006@hotmail.com
Komenti: nje ese per pastrimin e gjuhes shqipe per fjalet e huaja
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.