Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparuari e me vendimtari. Nuk do te thote aspak qe te kete emrin e madh neper bote ndaj ti duhet te jesh krenar e nese jo atehere sje krenar qe je nga ai vend.
Qe te jesh krenar qe je Shqiptar si fillim sduhet te jesh dhi e zgjebosur edhe bishtin perpjet. Me pas nuk duhet te punoj vetem ajo gjendra e trurit qe te shtyn te jesh krenar nga pikpamjet materialistike por duhet te jene edhe ndjenjat ato qe te shtyjne te jesh krenar.
Ne Shqiperi jam rritur, aty kam ndjere ngrohtesine e djellit, aty kam kaluar femijerine, neper rruget me balte, me shume pa drita se sa me drita. Here me uje e here pa uje. E pikerisht prandaj jam krenar. Jam pjese e Shqiperise, perfaqesoj kulturen e atij vendi dhe nuk do ta konceptoja dot veten te isha nga nje vend tjeter pervecse Shqiperia. Sic e ka thene edhe Naimi, na jep emrin Shqipetar.
Me plot goje e them qe kur me pyesin nga je, e them me kenaqesine me te madhe qe jam Shqiptar.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Fortesa jelliqi
Email:
Fortesa.tesa@live.com
Komenti:
te lumte vertet edhe une jam KRENA QE JAM SHQITAR SKA ME SHQIPEN TON O JO SKA ME SHQIPEN TON