Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2684
Data e postimit: 2014-08-14 11:45:40
Shikime: 4678
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Ylber ne qelq

Lloji: Novela
Tema: Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Autori: Kris Hasa
Shkolla: UT - Fakulteti i Drejtesise
Klasa: 1
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Evelina me fustanin e saj te bardhe vraponte nga oborri i rremujshem per te hyre brenda ne shtepi, ku Bajaziti ishte duke vendosur xhamat e dritareve. Ajo i shkon nga pas dhe e perqafon, ai qendron si i ngrire.
- Eveline, mos me prek! Nese na bie ky xham do behemi copash! – tha Bajaziti disi i merakosur. Ajo i afroi buzet ne veshin e tij. Bajaziti qendronte pa levizur.
- Nese ky xham bie mbi dashurine tone, do te jete ai qe do te behet copash, i dashur! – peshperin Evelina dhe me ngadale i merr xhamin nga duart dhe e perplas pertoke duke e therrmuar.
- E dashur, cfare ben keshtu? – thote Bajaziti i habitur.
- E sheh pra, i dashur, se xhami u be copash sepse guxoi te hynte mes nesh? Te premtoj, qe do ta shkaterroj kedo qe perpiqet te na ndaje, do te shkaterrohen me keq se kjo cope xhami! – vazhdon Evelina duke buzeqeshur.
- Hej Zot, baronesha ime, po me frikesoni me keto fjale...
- Mos u frikeso fare, Bajazit. Jeta eshte mjaft e shkurter per te pasur frike... mbase edhe e shkurter per te vene dritare, - qesh Evelina, Bajaziti po ashtu. Ndersa ajo ulet ne divanin aty prane, ai i shkon pas. E sheh dhe i prek pak floket, ajo i hedh nje veshtrim theres me syte e kalter.
- Keto floke te kuq mbajne zjarr, baronesha ime, zjarr i cili djeg zemra te dashuruara! – tha Bajaziti me ze te embel. Evelina buzeqeshi, e s’mund te rezistonte pa i kthyer pergjigje.
- Nese mendon se jane floket ato qe djegin... s’paske prekur ende zemren time, Bajazit...
- Zemra jote eshte biruca ime, Eveline, vendi i torturave te mia, aty ku do kaloj gjithe jeten, - vazhdon Bajaziti. Ajo vendos mos te flase me, vendos koken ne supin e tij, ndersa copezat e xhamit kishin zaptuar dyshemene dhe reflektonin nuancat e diellit neper mure...

Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Autor: Kris Hasa



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kris Hasa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Novela/Ylber+ne+qelq/2684


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Ne maje te botes pe...
Lloji: Ese filozofike
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi ...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
NENA
Lloji: Ese vleresuese
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili k...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...


Komentet e fundit!

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos
  Pergjigju

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos
  Pergjigju

Emri: wwww
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: ma keq se e paske pa ba
  Pergjigju

Emri: lapsi
Email: lapsi_strl@live.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.