Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-11-17 20:01:57
Shikime: 16871
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 6

Titulli: barazia para ligjit

Lloji: Thenie
Tema: barazia
Autori: klea
Shkolla: qemal stafa
Klasa: 1X
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe denohen njelloj sipas vepres penale qe kane kryer,pa dallim feje,gjinie,rrace ose pozite ne shoqeri.
ne jetojme ne nje vend te vogel si shqiperia dhe nuk mund te themi se ekziston barazia para ligjit kur ne kemi ligjvenesit te korruptuar madje edhe qeveritare te atille. disavantazhet e pabarazise jane te shumta ne vendin tone dhe kjo dallohet shume qarte qe nga mosgjykimi dhe mosvendosja e mases se duhur te denimit te shume qeveritareve ne parlamentin tone qe ne te vertete kan kryer krime.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thenie/barazia+para+ligjit/5411


Vepra te ngjashme
Trëndafili bardhë...
Lloji: Thenie
Lulja kosoves Lulja e kosoves Ku të ka nda Nga shoqet e tua Me lot Kur te ka këputur Me...
Thënie
Lloji: Thenie
"Të bësh atë që do është një aspekt kyç për jetën e njeriut"...
e dashur largesi
Lloji: Thenie
E dashur Largesi.. E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore...
dashuria mbi gjithc...
Lloji: Thenie
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vet...
mosmirniohia
Lloji: Thenie
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33...
Lexo disa libra
Lloji: Thenie
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te ...
I drejti
Lloji: Thenie
Kur me zemer je i drejte Zoti ka me ti fal krejtee I perkushtohet; Bashkim Krasniqi...
fjale te urta
Lloji: Thenie
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te ...
Thënie
Lloji: Thenie
Përgjegjësitë e ...
Lloji: Thenie
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zo...
Thënie
Lloji: Thenie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njer...
Thenie
Lloji: Thenie
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren....


Komentet e fundit!

Emri: daniela
Email: danielacala6@gmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.