Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2835
Data e postimit: 2014-09-08 18:57:16
Shikime: 3375
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: kuriozitet

Lloji: Thenie
Tema: gjykime
Autori: anna
Shkolla: 17 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: an.feel@tre.net

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose pergjithmone pasi nuk ka kurre rivdekshmeri.
personat te cilet kane bere mire do te rrine ne vende te mbushura me lule, me bukuri, me rehati. me nje fjale do te rrine sikur te ishin MBRETERESHA.
njerezit qe bejne keq e nuk i kerkojne falje ZOTIT apo nuk pendohen sinqerisht si fillim zoti i ndeshkon duke ua hapur rrugen drejt se keqes, qe do te thote nen 100 vjet personat e keqinj do te kenaqen duke bere keq, duke ndier lendimin e te tjereve e duke i cuar te tjeret drejt se keqes,por pasi ata persona te vdesin do te piqen e do digjen e do sterdigjen pergjithmone ne flake. kjo diegie eshte njesoj sikur te fusesh ne zjarr nje njeri te gjalle.
pa imagjinoni si do te ishte te rrije ashtu pergjithnje ne te bertiturat e tua e te personave te tjere te ligj.
do te ishte nje katastrofe e vertete.
nje gje dua qe ta dini: JETA E VERTETE ESHTE NE PARAJSE. personat e mire bejne namin ne qejf kurse te keqinjte bejne namin duke u perveluar.
jeta ketu ne krahasim me jeten atje eshte kota biskota.
njeriu i mire vuan sa te kete jeten nen 100 vjet, kurse i keqi ben feste gjate kesaj kohe, por pasi te jemi ringjallur gjithcka ndryshon.
GJITHCKA C'KA KAM SHKRUAR ESHTE MESE E VERTETE!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anna - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thenie/kuriozitet/2835


Vepra te ngjashme
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
burokracia
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...


Komentet e fundit!

Emri: mira
Email: mirapg@yahoo.com
Komenti: bravo,sh bkr...
  Pergjigju
Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: flm per komentin por ta kishe bere nje like te shkreten

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jam shume krenare qe besoj ne zot dhe keshtu do te jem pergjithmone pavaresisht c'ka me thone te tjeret . nuk besoj askend me shume se zotin. jam shume e kenaqur qe shkrova nje kuriozitet te tille te vertete
  Pergjigju
Emri: Arta Klaiqi
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti: Ishte e vertet gjithqka qe the sepse zoti eshte me i madhi.Ai eshte nje dhe i pashoq.nese beson ne ALLAHUN tone te madherishem dhe ndjek rrugen e drejte atehere pa dyshim se rruga drejt XHEHNETIT do te jete e hapur.Vetem beso.


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.