Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-14 12:12:00
Shikime: 9458
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Fjala qe ndryshon boten...

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Liria
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane qe kane filluar kryengritjet per ate fjale? Sa mire njohim bemat e heronjve ne lidhje me ate fjale? Sa mire njohim betejat e udheheqesit Skenderbe, i cili vete udhehiqej nga ajo fjale? Sa mire njohim planin e Lidhjes se Prizrenit, e cila kishte thelbin ne ate fjale? Sa mire njohim plakun Ismail Qemal, i cili ngriti flamurin me ate fjale?
E pra, per te njohur te tashmen duhet njohur e shkuara dhe c’analize mund t’i bej une lirise pa marre nje per nje gjithesecilen ngjarje per clirin dhe cdo ndryshim sistemi? Por do te zgjatesha shume, aq shume sa do ta humbisja perseri kuptimin e lirise duke hyre ne histori te paster... Megjithate, rendesi ka t’i njohim vete, qofte pergjithesisht apo jo, vuajtjet e plaget fizike a psikike te marra ne lufte per ate fjale. Se ndoshta shumiceve nuk na intereson edhe aq te humbasim kohe me detajet, se ndoshta dhimbjet tona te tashme jane me te rendesishme se te atyre qe na kane sjelle deri ne kete pike...
Nejse, kane thene se nje fjale ndryshon boten, dhe kete rol ka marre gjithnje kjo fjale: Liri. Fjale e shyqpeve, fjale e shkrimtareve, fjale e luftetareve, fjale e patrioteve, fjale e fjaleve, fjlae e popullit e fjale te gjitheve ne, Liri; Fjale qe na shundon pa vetedijen tone..




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J.P. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1141&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri q...
Te jetosh
Lloji: Ese argumentuese
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe ...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
a mendon kompjuteri...
Lloji: Ese argumentuese
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e pe...
nje pushim i padesh...
Lloji: Ese argumentuese
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr ma...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...
Nena ime e shtrenjt...
Lloji: Ese argumentuese
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena es...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti ...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
ura me tre harqe
Lloji: Ese argumentuese
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të për...
Guximi dhe dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...


Komentet e fundit!

Emri: elsa
Email: vlora4berisha@hotmail.com
Komenti: Sa keq
  Pergjigju
Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti:

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thankyous
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :)))
  Pergjigju

Emri: Ani
Email: ani.kejsi.5@facebook.com
Komenti: Shuuume e bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.