Data e postimit: 2013-02-20 20:11:09
Shikime: 9704
Likes:
17
Dislikes:
4
Titulli:
jam krenr qe jam shqiptar
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese dhe altruiste te popullit tim. Te qenurit shqiptar eshte vete jeta...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
klini ibrahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/jam+krenr+qe+jam+shqiptar+/849
Vepra te ngjashme
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm.
M...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...
Ne duhet të zgjero...
Lloji: Ese argumentuese
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhës...
shoket e mi dhe sho...
Lloji: Ese argumentuese
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
prinderit
Lloji: Ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin e...
Problemet e sistemi...
Lloji: Ese argumentuese
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeri...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Emri:
Emri: x emer
Email:
werty7u@live.com
Komenti:
neber /
jam krenare qe jam shqiptare
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
x emer
Email:
werty7u@live.com
Komenti:
palidhej pz
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lon
Email:
allmucae@yahoo.com
Komenti:
sa shkurt
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ueueshow
Email:
ueue-show@live.al
Komenti:
JAM KRENARE QE JAM KOSOVARE!!!!!!!!!!!!!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hajvan
Email:
hajvan-quran@live.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti