Data e postimit: 2013-04-20 16:36:38
Shikime: 9815
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Ese:Shpirti im
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne shpirtin tim ajo shkoi por ma su kthye kurre , por jo se ajo ende jeton , ajo la nje familje me vlera morale.Une qe kur u linda kalova femijerine me te zakonisht me thoshte”Hajde vajza ime kur flija, fli fli zakonisht me te edhe shkoja qdo kund.Une si femije i vogel gjyshen do ta mbaje ne zemer dhe qdo qast do te mendoj per te.Ti ishe heroin e kesaj familje dhe do te jesh gjithmon.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Albiona Aliqku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1155&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
|
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
|
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
|
Kujtimet E Deshmore...
Lloji: Ese vleresuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim...
|
Nena ime
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime
Nenen time e dua
si me do ajo mua
dua ta respektoj
sdua ta harroj,
te mirat e saja
g...
|
Aleksander Mojsiu
Lloji: Ese vleresuese
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mo...
|
Shoqe e ngushte
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te ...
|
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
|
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
|
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
|
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur
Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...
|
Familja Ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|