Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6931
Data e postimit: 2019-09-23 16:22:21
Shikime: 13132
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 5

Titulli: Ese per atdheun .

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati
Shkolla: Muharrem Veizi (Libonik)
Klasa: 7
Qyteti: Maliq
E-mail: pillatiorgito09@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson te tjeret per Greqine. Ka persona qe akoma nuk e dine kuptimin e fjales "Atdhe", disa e marrin per vendin ku ka lindur babai dhe disa te tjere per vendin ku kane lindur. Per mua atdheu eshte prind i dyte. Ka shume persona qe kane lindur ne nje vend te caktuar dhe nuk duan tja dine se ai vend eshte atdheu i tyre.Prandaj duaje atdhene tend.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Orgittooo (Bjorddi) Pillati - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Ese+per+atdheun+./6931


Vepra te ngjashme
Ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera am...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume his...
Atdheu
Lloji: Poezi lirike
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku...
Atdheu im
Lloji: Hartim
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u ...
Dibra
Lloji: Ese filozofike
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe vendi...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
Shqiperi, o nena im...
Lloji: Ese vleresuese
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e ...
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
ATDHEU
Lloji: Analize letrare
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jash...


Komentet e fundit!

Emri: albios
Email: beratgashi93@gmail.com
Komenti: atdheu im
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.